شناسه خبر : 127825
تاریخ انتشار : 1401/11/21 09:23
نمایش جدیدی از حاصل جمع صفر!

نورنیوز بررسی کرد؛

نمایش جدیدی از حاصل جمع صفر!

انتخاب شب بیست و دوم بهمن ماه برای برگزاری شوی جدید ضد انقلاب که با تبلیغات گسترده رسانه های معاند فارسی زبان پشتیبانی می شود، بطور قطع اقدامی تبلیغاتی و پیش‌دستانه است که هدف آن منحرف نمودن افکار عمومی خارج از کشور نسبت به رخداد بسیار مهمی چون راهپیمایی مردمی 22 بهمن ماه است.

نورنیوز ـ گروه سیاست: مروری بر تلاش همه‌جانبه محور غربی-صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران که با ایفای نقش جریان‌های ضدانقلاب طی چند ماه گذشته شدت گرفت، نشان می‌دهد که هیچ‌یک از اهداف از پیش تعیین شده آنها حاصل نشده و بلکه موجبات انسجام بیشتر ملت و نظام را فراهم آورده است.

بررسی اسناد آشکار و نهان اتاق‌ فکر جریان‌های ضدانقلاب و حامیان غربی آنها به وضوح از سناریویی گام به گام و هوشمندانه برای تعمیق شکاف میان مردم و نظام حکایت می‌کند و تأیید کننده این گزاره است که آنها همچنان پشت دیوار مهمترین مانع ضربه به انقلاب و نظام یعنی «اتحاد ملی» متوقف شده و یارای عبور از آن را ندارند.

بر همین اساس؛ دشمنان به فکر رونمایی از آخرین کارت خود برای چیدن میوه حداقلی از پس ماه‌ها تلاش برنامه‌ریزی شده در راستای اجرای پروژه ایجاد آشوب و ناامنی‌سازی کشور هستند تا شاید بتوانند حتی به صورت نمایشی هم که شده، خود را موفق نشان داده و افکار عمومی جهان را متوجه خود نمایند.

در همین راستا؛ اخیراً از سوی اضلاع ناهمگون گروه‌های مختلف ضدانقلاب، برنامه مشترکی برای برگزاری نشستی تبلیغاتی در دانشگاه جورج تاون آمریکا انجام شده که از ابعاد مختلف قابل بررسی است.

نخست آنکه این افراد از نقطه نظر فکری دارای اختلافات مبنایی با یکدیگر هستند و در طول ایام گذشته بارها صریحاً یا تلویحاً طرف‌های دیگر را مورد انتقاد و تخطئه جدی قرار داده‌اند. اکنون و در شرایطی که پس از اغتشاشات اخیر در کشور، هریک از این مدعیان، به وزن و تأثیرگذاری خود بر مردم ایران وقوف کامل پیدا کرده‌اند و طبیعتاً باید از توهم خود رهبر بینی خارج شده باشند در تدارک نمایشی جدید برای متحد نشان دادن خود هستند.

بسیار روشن است که این نمایش جدید نیز چیزی جز ارائه حاصل جمع صفر نخواهد بود.

موضوع جالب توجه دیگر آنکه؛ زمان برگزاری این نشست، جمعه یعنی درست شب بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تعیین شده که طبیعتاً نمی‌تواند اقدامی تصادفی باشد.

اگرچه در طول ماه‌های گذشته و در میانه ناآرامی های که در برخی شهرهای کشور بوقوع پیوست،بارها مردم قدرشناسی ایران اسلامی با حضور گسترده و معنی دار خود جلوه های بیاد ماندنی از اتحاد و همدلی را در دفاع از استقلال و امنیت کشور به نمایش گذاردند، اما به طور طبیعی راهپیمایی۲۲ بهمن ماه به دلایل مختلف از ارزش و با معنایی کاملاً متفاوتی در بروز و ظهور پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی خواهد داشت.

از این رو انتخاب شب بیست و دوم بهمن ماه برای برگزاری شوی جدید ضد انقلاب که با تبلیغات گسترده رسانه‌های معاند فارسی زبان پشتیبانی می‌شود به‌طور قطع  اقدامی تبلیغاتی و پیش‌دستانه است که هدف آن منحرف نمودن افکار عمومی خارج از کشور نسبت به رخداد بسیار مهمی چون راهپیمایی مردمی ۲۲ بهمن ماه است.

علی‌رغم فضاسازی های سنگین رسانه ای و تبلیغاتی که معاندین و ضدانقلاب طی ماه‌های اخیر برای حداکثر نمایی مخالفین جمهوری اسلامی دنبال کرده‌اند،خود به خوبی بر دروغ بودن این ادعا وقوف دارند و از هم اکنون بشدت نگران برملا شدن چندین باره ادعاهای کذب خود از رهگذر حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی۲۲بهمن ماه هستند.  

نکته آنکه؛ حرکت شتاب زده ضد انقلاب خارج نشین برای ارائه نمایش وجود اتحاد در میان جمع اضدادی چون رضا پهلوی، مصی علی‌نژاد، نازنین بنیادی، حامد اسماعیلیون، علی کریمی، گلشیفته فراهانی، شیرین عبادی و عبدالله مهتدی حتی نتوانسته رسانه‌های معاند را نیز به استفاده از واژه‌های چون ائتلاف یا وحدت و مشابه آن متقاعد نماید و بسیار محتاطانه در خصوص این نشست اظهارنظر می کنند.

تحولات ماه‌های اخیر در ایران بار دیگر ضد انقلاب خارج نشین و حامیان آنها را دچار اشتباه محاسباتی کردکه حاصل آن سرمایه گذاری بی سابقه برای سوءاستفاده از بسترهای نارضایتی گروهی از مردم از برخی سیاست‌های اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی بود که البته خسارت‌های انسانی و مادی تأسف باری را نیز به‌دنبال داشت.

اکنون که از پس چند ماه ناآرامی، تجمعات اعتراضی واغتشاش، آرامش کامل به کشور بازگشته و جنگ شناختی دشمن بر علیه ملت ایران ثمری نداشته، پذیرش ریسک رونمایی و استفاده از کارت آخر توسط جریان‌های ضدانقلاب، با وجود انکه خودشان هم به موثر بودن آن اعتقادی ندارند، مصداق بارزی از خالی بودن ترکش آنان از تیرهای زهرآگینی است که تاکنون با استفاده از آن، اتحاد ملی ایرانیان را هدف قرار داده‌اند.


نورنیوز
اخبار مرتبط





نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی