شناسه خبر : 127194
تاریخ انتشار : 1401/11/11 16:08
حمایت همه‌جانبه و دیدگاه رهبر انقلاب نسبت به بخش خصوصی موجب دلگرمی است

در گفتگو با نورنیوز عنوان شد؛

حمایت همه‌جانبه و دیدگاه رهبر انقلاب نسبت به بخش خصوصی موجب دلگرمی است

مدیر یک شرکت دانش‌بنیان درباره احساس خود در دیدار روز گذشته با رهبری گفت: حمایت چندجانبه و دیدگاه ملی رهبر انقلاب به بخش خصوصی موجب دلگرمی بود و اطمینان لازم برای پیمودن مسیر توسعه تولید داخلی و ایجاد اشتغال توسط بنگاه‌های خصوصی را فراهم کرد.

نورنیوز ـ گروه اقتصاد: شرکت «پارس جهد» در حوزه تولید تجهیزات پیشرفته اندازه‌گیری فعال است و توانسته به فناوری‌های سطح بالا (High Teck) با وجود تحریم‌های تحمیل شده به کشور دست یابد. این شرکت هم‌اکنون به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ابزار دقیق غرب آسیا نیز شناخته می‌شود.

«حسین مقدسی»، مدیرعامل شرکت پارس جهد در مصاحبه با «نورنیوز»، درباره ملاقات با رهبر معظم انقلاب در تاریخ دوشنبه ۱۰ بهمن‌ماه با اشاره به تأکید ایشان بر مراقبت از بخش خصوصی و دانش‌بنیان‌ها، گفت: رهبر انقلاب به وضوح فرمودند اگر قرار بر حل مشکلات کشور است این کار به دست بخش خصوصی قابل انجام است.

مقدسی درباره احساس خود در دیدار با رهبری گفت: حمایت چندجانبه و دیدگاه ملی رهبر انقلاب به بخش خصوصی موجب دلگرمی بود و اطمینان لازم برای پیمودن مسیر توسعه تولید داخلی و ایجاد اشتغال توسط بنگاه‌های خصوصی را فراهم کرد.

این مدیر شرکت دانش‌بنیان با تشریح اینکه قوانین و مقررات موجود امکان همراهی سریع و همه‌جانبه را به دولت نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز و با تاکیدات رهبر انقلاب امیدوار هستیم دولت در مسیری جدید قادر به حمایت از بخش خصوصی در همه ابعاد باشد و شرایط را به گونه‌ای مهیا کند که در کوتاه‌ترین زمان آماده رسیدگی و حل مشکلات بخش خصوصی باشد.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز محصولات این شرکت در حوزه اندازه‌گیری دیجیتال در داخل و خارج کشور مشتریان معتبر دارد، گفت: بخشی از محصولات ما در شرق آسیا در حال تولید است که توسط شرکت‌های بزرگ نفتی خریداری و استفاده می‌شود و این موضوع امکان ثبت یک نشان تجاری معتبر جهانی را ممکن کرده است.

مقدسی ابراز امیدواری کرد با حمایت مستقیمی که رهبری از بخش خصوصی دارند زمینه توسعه خط تولید داخلی فراهم شود و موجب به کارگیری بیشتر نیروهای جوان و کسب درآمد ارزی برای کشور شود.

او ساخت یک نشان تجاری دیجیتال را خاصه در حوزه‌های نفتی و معدنی یک سرمایه ملی خواند که می‌تواند در آینده توسط جوانان کشور توسعه یابد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی