شناسه خبر : 127148
تاریخ انتشار : 1401/11/10 00:10
هزینه‌‌ی سنگین مواضع کینه‌توزانه مشاور زلنسکی در انتظار اوکراین

نورنیوز بررسی کرد؛

هزینه‌‌ی سنگین مواضع کینه‌توزانه مشاور زلنسکی در انتظار اوکراین

گرچه هنوز باورپذیری موضع مشاور رییس جمهور اوکراین که تلویحا شراکت کی‌یف در اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرده، بسیار سخت است اما اگر دولت اوکراین رسما از موضع اعلام شده اعلام برائت نکند باید آماده پذیرش مجموعه تبعات این موضع‌گیری غیر مسئولانه باشد.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: «میخایلو پودولیاک» مشاور رئیس‌جمهوری اوکراین در صفحه توئیتر خود در اظهارنظری عجیب مدعی شد: منطق جنگ بی‌رحم و کشنده است. عاملان و همدستان را به شدت مؤاخذه می‌کند. وحشت در فدراسیون روسیه، بسیج بی‌پایان نیروها، دفاع موشکی در مسکو، سنگربندی در فاصله ۱۰۰۰ کیلومتری، آماده سازی پناهگاه‌ها، انفجارهای شبانه در ایران در تاسیسات تولید پهپاد، موشک و پالایشگاه‌های نفت به شما هشدار داد.

بیان این اظهارات از سوی یک مقام رسمی اوکراین و پذیرش تلویحی مشارکت انتقام‌جویانه این کشور در حادثه شب گذشته در یک مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان، پذیرش مسئولیتی است که می‌تواند تبعات حقوقی قابل ملاحظه‌ای برای کی‌یف به‌دنبال داشته باشد.

موضوع قابل توجه در این مسئله، بیان ادعاهای مشابه از سوی برخی رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی است که مانند برخی رخدادهای قبلی مسئولیت این اقدام را برای ارائه نوعی قدرت‌نمایی به این رژیم منتسب نمودند.

صرف نظر از صحت و سقم ادعاهای مطرح شده که در جای خود قابل تحلیل است، اتخاذ رویکرد کینه‌توزانه توسط یک مقام رسمی اوکراینی و مراجع نیمه‌رسمی رژیم صهیونیستی از راهبرد مشترک میان کی‌یف و تل‌آویو در تهدید امنیت جمهوری اسلامی ایران خبر می‌دهد.

گرچه هنوز باورپذیری موضع مشاور رییس جمهور اوکراین که تلویحا شراکت کی‌یف در اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرده، بسیار سخت است اما اگر دولت اوکراین رسما از موضع اعلام شده اعلام برائت نکند باید آماده پذیرش مجموعه تبعات این موضع‌گیری غیر مسئولانه باشد.


نورنیوز
اخبار مرتبط




نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی