شناسه خبر : 127144
تاریخ انتشار : 1401/11/09 22:19
تسلط قسام بر کوادکوپتر صهیونیستی، پیروزی بزرگی برای مقاومت است

تسلط قسام بر کوادکوپتر صهیونیستی، پیروزی بزرگی برای مقاومت است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که تصرف کوادکوپتر رژیم صهیونیستی توسط گردان‌های قسام ضربه بزرگی به این رژیم و پیروزی بزرگی برای مقاومت است.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: اسماعیل رضوان، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد که سیطره گردان‌های قسام بر کوادکوپتر صهیونیستی در جریان تجاوز اخیر به نوار غزه، ضربه امنیتی بزرگی به دشمن صهیونیستی و پیروزی دیگری برای مقاومت فلسطین است.

او تأکید کرد که گردان‌های قسام با سیطره بر این کوادکوپتر، دستاوردی دیگر کسب و ضربه امنیتی بزرگی به دشمن صهیونیستی وارد کرد و با این کار، آسمان غزه را به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی بست.

این رهبر فلسطین اظهار داشت: تصرف این کوادکوپتر و دست‌یابی به اطلاعاتی مهم و حساس در مورد دشمن، بیانگر موفقیت این گردان‌ها در نفوذ به نهادهای نظامی صهیونیستی است و این نشانگر ضعف و سستی این نهادها است.

او با بیان اینکه موفقیت‌های پی‌درپی قسام بیانگر ابداع و نوآوری مقاومت فلسطین است، تأکید کرد که دشمن صهیونیستی در مقابله با ابتکارات و نوآوری‌های مقاومت ناکام مانده است.

اسماعیل رضوان با تأکید بر اینکه دشمن جنایتکار صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است، از گردان‌های قسام به خاطر این دستاورد بزرگ تقدیر کرد.


نورنیوز
کلید واژگان
حماسجنبش حماس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی