شناسه خبر : 127066
تاریخ انتشار : 1401/11/08 22:00
فردا چه اجراهایی روی صحنه تئاتر فجر می‌روند

فردا چه اجراهایی روی صحنه تئاتر فجر می‌روند

فردا 9 بهمن‌ماه و در نهمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، 8 نمایش صحنه‌ای در سالن های گوناگون روی صحنه می‌روند.

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: روز یکشنبه ۹ بهمن ماه و در نهمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ۸ نمایش صحنه‌ای در سالن های گوناگون روی صحنه می‌روند.

در این روز تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر و کار آرا یرنیاکیان از ارمنستان است که در دو نوبت  ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

«دانه‌های کال انجیر» نوشته جواد عاجلی و کار سانیا عاجلی عنوان نمایشی است که در تالار چهارسو روی صحنه می‌رود.

این نمایش که کاری است از استهبان، در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه اجرا می‌شود.

«هاراگیری» به نویسندگی و کارگردانی اصغر گروسی، عنوان نمایشی است که در روز نهم جشنواره تئاتر فجر، در تالار سایه روی صحنه می‌رود.

این نمایش که از شیراز در جشنواره شرکت کرده، در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

سالن قشقایی در این روز میزبان نمایشی است با نام «در سوگ شب هزار و یکم ...» . این نمایش که نوشته شهرام احمدزاده است، با کارگردانی پویان عطایی از اصفهان اجرا می‌شود. این اثر نمایشی در دو نوبت ۱۷ و سی و ۱۹ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود.

اما تماشاخانه «سنگلج» در نهمین روز جشنواره میزبان نمایشی است با نام «شیخ» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا سواعدی که از آبادان در جشنواره شرکت کرده است. این نمایش در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

 «ساختمان رز» به نویسندگی و کارگردانی علی صادقی‌زاده از کرمان نمایشی است که در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود. این نمایش نیز در دو نوبت ۱۶ و ۱۹ پذیرای تماشاگران جشنواره است.

با لغو اجرای نمایش «قطار باقوره» از کشور اردن که قرار بود در روز هشتم و نهم جشنواره تئاتر فجر در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود، این سالن خالی می‌ماند.

اما سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر در این روز و در ساعت ۲۰ و سی دقیقه میزبان نمایش «ابرهای بی‌باران» به نویسندگی میلاد اکبرنژاد و کارگردانی حسن عابدی است.

تالار حافظ همچون روز شنبه میزبان نمایش «دختران» نوشته علی دل‌پیشه و کار مشترک علی دل‌پیشه و کیانوش ایازی است که از تهران در جشنواره حضور دارد و در دو نوبت ۱۸و ۲۰ و سی دقیقه اجرا می‌شود.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی