شناسه خبر : 126991
تاریخ انتشار : 1401/11/07 17:16
آیا صحبت‌های جنجالی رائفی‌پور تقطیع شده بود؟

آیا صحبت‌های جنجالی رائفی‌پور تقطیع شده بود؟

از مقایسه کلیپ جدید که ادعا شده اصل سخنرانی است با فیلم و صوت کامل اولیه سخنرانی رائفی‌پور متوجه شدیم کلیپ دوم به نوعی جعلی و گویا بعدها ضبط شده است.

سایر رسانه‌ها: با طرح انتقاداتی به سخنان اخیر علی‌اکبر رائفی‌پور _که ادعاهایی درباره اهل بیت‌(ع) مطرح کرده_ از سوی حجج اسلام علوی تهرانی و جعفر تبریزی رسانه‌های منتسب به وی کلیپ‌هایی با عنوان «روشنگری» منتشر کرده و از منتقدان می‌خواهند تا «فیلم کامل سخنان استاد» را ببینید و بعد قضاوت کنید. 

آنها به منتقدان می‌گویند «لات کوچه خالی نباشیم!» و خطاب به «صاحبان تریبونی که در چند روز گذشته» و از نظر آنها «در‌ اوج‌بی انصافی و بر اساس یک کلیپ تقطیع شده، اتهام‌های ناروا به رائفی‌پور وارد کرده‌اند» می‌خواهد تا منصف باشند.

ما هم برای اینکه اشتباه قضاوت نکرده باشیم این کلیپ را به دقت و وسواس تماشا کردیم اما به نکته جالب‌تری رسیدیم. 

از مقایسه کلیپ جدید _که ادعا شده اصل سخنرانی است_ با فیلم و صوت کامل اولیه سخنرانی رائفی‌پور که از سوی رسانه‌های نزدیک به خودش منتشر شده و هنوز هم در دسترس است، متوجه شدیم کلیپ دوم به نوعی جعلی و گویا بعدها در همان مکان با دیزاینی مشابه جلسه سخنرانی _که البته خالی از جمعیت است_ دوباره ضبط شده تا منتقدان ساکت شوند و به خطاهای خود فکر کنند.

کلیپ دوم با ترکیبی از سخنرانی اولیه و سخنرانی بعد از انتقادها با زیرکی قصد دارد اشتباهات مطرح شده را لاپوشانی کند؛ فقط تدوین‌کاران یادشان رفته فایل‌های اولیه را صیانت‌طور از فضای مجازی حذف کنند.


فرهیختگان
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی