شناسه خبر : 126929
تاریخ انتشار : 1401/11/06 11:33
نمایی از مطبوعات کشور

پنج‌شنبه ۶ بهمن ماه؛

نمایی از مطبوعات کشور

گزیده‌ای از مقالات روز مطبوعات کشور را اینجا بخوانید.

روزنامه جوان

️یک کار خوب فراقوه‌ای برای احقاق حقوق عامه: قوه قضائیه دستور برگشت مبالغ اضافی دریافت شده از سوی مدارس را صادر کرد و آموزش و پرورش اجابت کرد.

روزنامه جام‌جم:

برخلاف گمانه زنی‌هایی که می‌شد درباره پررنگ بودن نقش آثار دفاع مقدسی در این جشنواره فجر، اسامی آثار حاضر در جشنواره نشان می‌دهد سینمای اجتماعی نقش پررنگ‌تری دارد. برخلاف نظرات مختلف، در بخش خصوصی با توجه به مشارکت‌های سرمایه‌گذاری و تولید حضور بیشتری در بخش سودای سیمرغ دارد.

روزنامه خراسان:

وزیر کار از ایجاد یک میلیون شغل در یک سال خبر می دهد، اما مرکز آمار ایران ایجاد اشتغال در پاییز امسال نسبت به پاییز سال قبل را ۵۳۵ هزار نفر اعلام کرده است که ۴۶۵ هزار نفر تفاوت دارد. مرجع آماردهی نباید وزارت کار باشد.

روزنامه آفتاب یزد:

افزایش عجیب و غریب بلیت ورزشگاه آزادی پس از مدت‌ها تعطیلی و دور ماندن دوآتشه‌ها از سکوهای نمور بهانه مناسبی است. برای آنکه آغوش‌ها به روی حسرتی دیگر گشوده شوند و تماشای یک نبرد نه چندان داغ به خاطره‌ای دور از دسترس بدل شود.

روزنامه اعتماد:

سیاست جدید بازار ارز توسط بانک مرکزی به سرعت تاثیر خود را در بورس نشان داد و ۱۵۳۶ میلیارد تومان سرمایه خرد از بورس خارج شد و رکورد ۱۶ ماهه را شکست.

روزنامه همشهری:

دیده شدن چند خانواده یوزپلنگ با توله‌هایشان و چند یوز بالغ دیگر در زیستگاه‌های شمالی یوزپلنگ آسیایی امیدها را برای افزایش یا دست‌کم ثابت ماندن جمعیت یوزها در کشور نسبت به سال گذشته بیشتر کرده است.

روزنامه کیهان:

اگر زیرکی و هوشیاری نهادهای انقلابی و امنیتی نبود معلوم نبود که با گله گله جاسوس و نفوذی و نادرست، چه عاقبتی برای کشورمان رقم می‌خورد.


نورنیوز
اخبار مرتبط
























نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی