شناسه خبر : 126861
تاریخ انتشار : 1401/11/05 11:04
نمایی از مطبوعات کشور

چهارشنبه ۵ بهمن ماه؛

نمایی از مطبوعات کشور

گزیده‌ای از مقالات روز مطبوعات کشور را اینجا بخوانید.

روزنامه کیهان:

هیچ روشی جایگزین آموزش و تربیت حضوری در محیط مدارس و کلاس‌های درس نخواهد بود و آموزش‌های مجازی پاسخگوی همه نیازهای دانش آموزان نبوده، بنابراین غیرحضوری شدن مدارس باید به عنوان آخرین راه حل در نظر گرفته شود.

روزنامه همشهری:

کسانی که نظام نابرابر را خلق کردند، بدون اجازه منشور سازمان ملل در عراق یک میلیون نفر را از بین بردند و قدرتمندان احساس می‌کردند باید بر دنیا حکومت کنند. قدرت نظام جمهوری اسلامی از نوع قدرت آنها نبود و تلاش داشت این قدرت را به مردم منتقل کند. امروز سپاه مورد تهدید قرار می‌گیرد؟ دلیل آن این است که توانست قدرت را به مردم منتقل کند و در برابر قدرت غرب، مدل قدرت بازدارندگی را خلق کند.

روزنامه آرمان‌ملی:

توان راهبردی ایران در تغییر ژئوپلیتیک منطقه و تقابل با هژمونی مشترک آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی در غرب آسیا موجب شد تا آمریکا و اروپا بیسابقه‌ترین و وحشیانه‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کنند.

روزنامه اطلاعات:

مدت‌هاست در وزارت ورزش مشکل استخدام قهرمانان ورزشی وجود دارد و علیرغم قول‌هایی که دولت‌های داده‌اند این مشکل مرتفع نشده است در صورتی که با توجه به حضور تعداد بالای نیروی انسانی غیر ضرور در حوزه ورزش و ادارات ورزشی، استفاده از پیمانکار برای مدیریت اماکن ورزشی غیر کارشناسی و هزینه بر به نظر می‌رسد.

روزنامه سازندگی:

سیاست‌هایی از قبیل استیضاح یک وزیر و انتقاد نمایندگان مجلس و تغییر مدیران داخلی در حوزه بانک مرکزی، اقداماتی نیستند به بازار به آنها پالس مثبت دهد. اگر اراده‌ای برای کنترل بازار ارز وجود دارد باید درباره علت‌های رشد قیمت در بازار ارز دقت و در جهت رفع این مشکلات چاره‌ای اندیشیده شود.

روزنامه اعتماد:

یکی از اشتباهات دولت‌ها حفظ نکردن طبقه متوسط بود؛ طبقه‌‌ای که ضربه گیر و در عین حال علامت دهنده و موتور محرک توسعه یک جامعه است. باید پاداش‌ها و حقوق‌ها در موسسات دولتی متعادل شود، چرا که حقوق‌های نابرابر احساس ستم‌دیدگی ایجاد می‌کند.


نورنیوز
اخبار مرتبط




















نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی