شناسه خبر : 126712
تاریخ انتشار : 1401/11/02 15:17
تدبیر اهالی فرهنگ برای خنثی کردن توطئه معاندین

علی کلانتری

تدبیر اهالی فرهنگ برای خنثی کردن توطئه معاندین

منتشر نکردن پست در صفحات مجازی ، تعطیلی کسب و کارهای آنلاین، تعطیلی کامل کنسرت و تئاتر، تحریم سینما و موزه‌ها و هر آنچه که بشود نامش را تفریح نامید، هدف دشمنان برای دوری مردم از زندگی عادی است و قصد دارند با به راه‌اندازی کمپین هایی مانند «ما عزاداریم» جامعه را به سمت رخوت و غم بکشانند.

نورنیوز - گروه سیاست: در شرایطی که کشور چند ماهی است درگیر ناآرامی‌های ناشی از اغتشاشات است برخی از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها در فضای مجازی آتش‌بیار معرکه شدند و پا را از گلیم‌شان درازتر کرده و حکم به سکوت دادند.

مارپیچ سکوت ، پدیده‌ای که همزمان با شروع نا آرامی ها، اکثر مردم و جامعه را به خود مبتلا کرد و همانطور که شاهد هستیم همچنان آثار ابتلای مردم به این پدیده اجتماعی در فضای مجازی دیده می‌شود.

منتشر نکردن پست در صفحات مجازی ، تعطیلی کسب و کارهای آنلاین، تعطیلی کامل کنسرت و تئاتر، تحریم سینما و موزه‌ها و هر آنچه که بشود نامش را تفریح نامید، هدف دشمنان برای دوری مردم از زندگی عادی است و قصد دارند با به راه‌اندازی کمپین‌هایی مانند «ما عزاداریم» جامعه را به سمت رخوت و غم بکشانند. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که لیدرها و سردسته‌های اغتشاشات در دنیای واقعی چه در داخل و چه در خارج از ایران زندگی نرمال خود را دارند و هر آنچه که دیگران را از انجام آن منع می‌کنند به راحتی انجام می‌دهند.

کمتر از پانزده روز دیگر تا شروع مهم ترین جشنواره فرهنگی کشور فرصت باقی است. جشنواره بین المللی فیلم فجر که از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه آغاز می شود به هدف معاندین تبدیل شده است.

از زمان شروع اغتشاشات جمعی از سینماگران با تحریک عوامل خارجی، حکم به تحریم این جشنواره فرهنگی دادند و اعلام کردند که در این فستیوال شرکت نخواهند کرد و هرآنکس هم در این جشنواره حضور داشته باشد، خائن اعلام کردند.

حال در فاصله کمی که به شروع جشنواره باقی مانده، اسامی فیلم‌های حاضر همچنان مشخص نیست. با شناختی که از معاندین و مخالفین جمهوری اسلامی ایران داریم در صورت اعلام اسامی فیلم‌ها و متعاقباً اشخاص حاضر در پروژه‌ها موجی از فحاشی و انتقاد به سمت این افراد می‌رفت و جشنواره امسال به حاشیه کشانده می‌شد. حال و با تدابیر اهالی فرهنگ و خصوصاً وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار شده که اسامی فیلم ها فعلاً پنهان بماند تا عوامل سازنده از گزند وطن فروشان و اغتشاشگران داخلی و خارجی در امان باشند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی