شناسه خبر : 126668
تاریخ انتشار : 1401/11/01 21:33
تظاهرات گسترده در سرزمین‌های اشغالی علیه نتانیاهو + فیلم

تظاهرات گسترده در سرزمین‌های اشغالی علیه نتانیاهو + فیلم

ده‌ها هزار تن از شهرک‌نشینان صهیونیستی بار دیگر در اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو امشب در شهرهای اشغالی قدس، حیفا و تل‌آویو به خیابان آمدند.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: حدود ۵ هزار تن برای شرکت در تظاهرات علیه دولت افراطی نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خود را به مرکز هورو در حیفا رساندند.

پایگاه خبری عبری زبان «واللا» گزارش داد که هزاران نفر هم اکنون در تقاطع کابلان ـ مناحیم بیگن در شهر نتانیاهو به خیابان آمده و علیه نتانیاهو و دولت تندرو او شعار می‌دهند.

هزاران نفر دیگر نیز در شهر حیفا در حال تظاهرات علیه دولت نتانیاهو و سیاست‌های افراطی وی هستند، منابع عبری زبان پیش‌بینی کردند که تعداد شرکت‌کنندگان در تظاهرات امشب به حدود ۱۰۰ هزار نفر برسد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یائیر لاپید رئیس جریان اپوزیسیون در تظاهرات ضد دولتی امشب در تل‌آویو حضور پیدا کرده است.

بر اساس این گزارش، بنی گانتس وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی هم با حضور در این تظاهرات، اسرائیلی‌ها را به شرکت در این تظاهرات دعوت کرده است.

جریان مخالف کابینه نتانیاهو طی روزهای اخیر فراخوان‌هایی برای دعوت به تظاهرات علیه سیاست‌های دولت در شهرهای مختلف اشغالی داده بودند.

پلیس رژیم صهیونیستی در آستانه تظاهرات اقدام به بستن برخی خیابان‌های اصلی تل‌آویو کرده است.


ایرنا
اخبار مرتبط

















نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی