شناسه خبر : 125407
تاریخ انتشار : 1401/10/26 19:57
حضور و مشارکت همراه اول در نمایشگاه تراکنش ایران

حضور و مشارکت همراه اول در نمایشگاه تراکنش ایران

بخش کسب‌وکارهای سازمانی همراه اول ضمن مشارکت در برگزاری هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه پرداخت و مالی می‎‌پردازد.

نورنیوز - گروه اقتصاد: هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران از امروز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱، به مدت سه روز در مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله با مشارکت و حمایت همراه اول کسب و کار و با محوریت اقتصاد دیجیتالی - کسب و کار دانش‌بنیان آغاز به کار کرد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که طی سال‌های اخیر فعالیت و نوآوری‌های ویژه‌ای در حوزه «تلکوبانک» و «خدمات پرداخت» داشته است در بزرگترین رویداد فناوری‌های مالی حضور می‌یابد تا تجارب حاصل از توسعه محصولات و خدمات مالی و پرداختی خود را با اهالی این حوزه به اشتراک بگذارد و باب همکاری‌های فناورانه و نوآورانه بگشاید.

در این رویداد بزرگ فناوری‌های مالی، «کیف پول فراگیر همراه اول» و «اوانو» که در آینده‌ای نزدیک خدمات مالی‌اش را بر بستر بلاکچین عرضه خواهد کرد در برابر جوانان و نوآوران، فعالان بخش خصوصی، مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌ها، ارائه دهندگان محصولات و خدمات در حوزه فناوری‌های مالی که تشکیل دهنده اضلاع و ابعاد این اکوسیستم هستند، ارائه می‌شود.

اپلیکیشن اوانو با محوریت ارائه خدمات پرداخت‌های خرد و بیرون شبکه پرداخت توسط شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند توسعه و تجاری سازی شده است.

این اپ با درک نیازهای جامعه به خدمات مالی بانکی در تلاش بوده با ایجاد نقاط تمایز و ارائه سطح خدمت عالی رضایت حداکثری کاربران خود را جلب کند؛ لذا بر همین اساس روز به روز همکاری خود با بانک‌های فعال در کشور را توسعه داده و هم اکنون بخش قابل توجهی از بانک‌های کشور با این اپلیکیشن همکاری می‌کنند.

خدمات مالی و بانکی اوانو در حوزه‌های متعددی از جمله «روش‌های پرداخت متنوع»، «خرید اعتباری»، «اتصال به حساب بانکی»، «کارت به کارت»، «دریافت موجودی» و «پرداخت انواع قبض» تعریف شده و علاوه بر توسعه روزانه این خدمات، چشم انداز اوانو، تبدیل شدن به نخستین یونیکورن ایرانی در حوزه فینتک است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، ضمن اینکه همراه اول کسب و کار فرصت تعامل سه نسل جوانان، مدیران میانی و پیشکسوتان را غنیمت شمرده و علاوه بر برگزاری کارگاه های تخصصی با موضوعات «اپراتور خدمات بانکی» روز سه شنبه ۲۷ دی در ساعت ۱۲:۴۰ و «معرفی راهکارهای جامع سازمانی» روز چهارشنبه ۲۸ دی در ساعت ۹:۴۰، اقدام به طراحی نشست و میزگرد «مکانیزم های اعتباردهی در BNPL» برای روز سوم (۲۸ دی) این رویداد کرده که مصطفی درجزی، مدیرعامل و امین هاشمی، معاون محصول شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند همراه اول از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ در کنار سایر اعضاء در آن حضور خواهند داشت.

در نمایشگاه تراکنش ایران که نمایشگاهی تخصصی در حوزه‌های مالی B2B و B2G است، کارگروه‌های دوازده گانه تحول دیجیتال در صنایع مالی، آینده صنعت پرداخت، تلکو بانک‌ها و فین تک‌ها، تأمین مالی زنجیره تأمین، بیمه‌گری دیجیتال و تلکو بیمه‌ها، نئوبانک‌ها و خدمات اعتباری، بلاکچین و رمزارزها، آینده کسب و کارهای اینترنتی در ایران، پیام رسان‌ها و چالش‌های کسب و کاری، متاورس و شهر هوشمند، امنیت سایبری و روندهای صنعت بورس و بازار سرمایه فعال هستند.


شرکت ارتباطات سیار ایران
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی