شناسه خبر : 122871
تاریخ انتشار : 1401/10/17 18:01
جشنواره «قلم زرین» فراخوان داد

جشنواره «قلم زرین» فراخوان داد

فراخوان بیست و یکمین دوره جشنواره ملی قلم زرین با دبیری حمید هنرجو توسط دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: فراخوان بیست و یکمین دوره جشنواره ملی قلم زرین با دبیری حمید هنرجو (دی ۱۴۰۱ لغایت ۱۴ تیر ۱۴۰۲) توسط دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

این فراخوان به شرح زیر است:

«انجمن قلم ایران، با استعانت از خداوند متعال و یاری و همدلی اهالی فرهنگ و اندیشه و قلم، آغاز به کار بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین را به اطلاع علاقه‌مندان، ناشران و نویسندگان محترم می‌رساند.

ازآنجاکه رویدادهای فرهنگی و ادبی، ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در کشورمان دنبال می‌کنند، جشنواره قلم زرین نیز در گستره‌ای ملی و عطف به دوره‌های پیشین، در راستای تقویت فرهنگ کتابخوانی و ترویج ارزش‌های والای اخلاقی، دینی، انقلابی، رشد و شناسایی ادبیات هدفمند و ارزشمدار و تشویق نویسندگان، پژوهشگران و شاعران کشورمان، اکنون در آستانه بیست و یکمین سال برگزاری است.

بدین‌وسیله از اهالی فرهنگ و دست‌اندرکاران حوزه نشر، برای شرکت در جشنواره دعوت می‌شود آثار منتشر شده در سال ۱۴۰۱ را در حوزه‌های:

مجموعه داستان و رمان بزرگسال
مجموعه داستان و رمان کودک و نوجوان
شعر بزرگسال
شعر کودک و نوجوان
پژوهش و نقد ادبی

به دبیرخانه جشنواره ارسال فرمایند. بدیهی است ملاک داوری، سال انتشار اثر مندرج در شناسنامه کتاب خواهد بود.

نویسندگان و ناشران محترم حداکثر تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ فرصت دارند دو نسخه از اثر خود را که در سال ۱۴۰۱ چاپ و منتشر شده است به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، نبش کوچه ۴۴ پلاک ۳۶۰ کد پستی ۱۴۳۶۷۷۳۸۸۳ ارسال کنند.

آئین پایانی بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز در روز ۱۴ تیر سال ۱۴۰۲ هم‌زمان با روز ملی قلم برگزار می‌شود.


مهر
کلید واژگان
جشنوارهقلم زرین
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی