شناسه خبر : 122074
تاریخ انتشار : 1401/09/30 14:54
اسماعیلی:‌ قوانین درمورد کسانی که خلاف منافع ملی فعالیت می‌کنند، روشن است

اسماعیلی:‌ قوانین درمورد کسانی که خلاف منافع ملی فعالیت می‌کنند، روشن است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ممکن است در هر قشری عده‌ای باشند که خارج از این فعالیت‌های مرسوم بخواهند خلاف منافع ملی عمل کرده و به دشمنان خدمت کنند، قوانین در این زمنیه روشن و مشخص است.

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: «محمدمهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما عموم هنرمندان را علاقه‌مند به کشور می‌دانیم و در حال حاضر، اکثریت فعالیت‌های هنری به خوبی اجرا می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: ممکن است در هر قشری عده‌ای باشند که خارج از این فعالیت‌های مرسوم بخواهند خلاف منافع ملی عمل کرده و به دشمنان خدمت کنند که بحث آن جداست. او در پایان خاطرنشان کرد: قوانین در این زمنیه روشن و مشخص است.

اسماعیلی همچنین با اشاره به حضور ایران در جشنواره فیلم بلگراد گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان محورمحور فعالیت‌های خارج از کشور ما در طول سال برنامه‌های متعددی را اجراء می‌کند که برای این برنامه هم دستگاه‌های مختلف همکاری می‌کنند. امیدواریم این برنامه در گسترش فرهنگ ایرانی و زبان و ادب فارسی موثر باشد.

او با اشاره به ممنوعیت ورود مقامات ایرانی و بستگان درجه یک آنها به آمریکا، گفت: ما کامل موافق این اقدام هستیم و این روند را ادامه دهند.


ایرنا
اخبار مرتبط




نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی