شناسه خبر : 121926
تاریخ انتشار : 1401/09/27 19:11
مخبر: ریل گذاری برای توسعه کشور مهمترین دستور کار دولت است

مخبر: ریل گذاری برای توسعه کشور مهمترین دستور کار دولت است

معاون اول رئیس‌جمهور یکی از اهداف دولت سیزدهم را ریل‌گذاری برای توسعه کشور دانست و تأکید کرد: زیرساخت‌های لازم برای حمل‌ونقل، انتقال آب و توسعه صنایع و اقتصاد دریا محور در مسیر تکمیل و رشد قرار دارد و یک حسنه ماندگار برای آینده خواهد بود.

نورنیوز - گروه سیاست: محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور ظهر سه‌شنبه در ادامه دیدارهایش با علمای برجسته حوزه علمیه قم و مراجع عظام تقلید، به ملاقات آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رفت.

معاون اول رئیس‌جمهور در این دیدار به ظرفیت‌های گسترده کشور نظیر دریا، منابع نفت و گاز و معادن اشاره کرد و افزود: دولت سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای در بخش‌های مختلف انجام داده و برای موضوعاتی نظیر مسکن، اشتغال و کاهش تورم برنامه‌های خوبی دارد که ثمرات آن را مردم در آینده‌ای نزدیک خواهند دید.

مخبر مدیریت تولید و کنترل مصرف انرژی را از اولویت‌های کشور دانست و برخی فعالیت‌های دولت در این زمینه را برشمرد و به عنوان نمونه به مدیریت مناسب در حوزه انرژی و نبود خاموشی برق و قطعی گاز در زمان اوج مصرف در سال گذشته اشاره کرد.

آیت‌الله حسینی بوشهری: دستگاه‌های متولی فرهنگ بیش از گذشته فعال باشند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این دیدار با قدردانی از معاون اول رئیس‌جمهور به خاطر حضور مداوم در صحنه‌های مختلف اجتماعی، گفت: این حضور باعث دلگرمی جامعه است، زیرا مردم مشاهده می‌کنند که معاون اول رئیس‌جمهور در کنار آن‌ها است.

آیت‌الله حسینی بوشهری به وقایع اخیر در کشور هم اشاره می‌کند و می‌گوید: دشمنان بیش از ۴۰ سال است که در صدد آسیب رساندن به کشور هستند و پشتیبانی‌های آن‌ها از این حوادث بی‌سابقه است، اما عنایت و لطف خداوند همواره در مقاطع مختلف باعث حفظ انقلاب اسلامی شده و توطئه دشمنان ناکام بوده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم گفتگو با مردم و آگاهی بخشی به جامعه تأکید کرد و افزود: باید دستگاه‌های متولی فرهنگ بیش از گذشته فعال باشند و با آگاهی بخشی به جامعه طراحی و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری تسریع در تکمیل و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات را پراهمیت خواند و گفت: باید برای کمک به کسب‌وکارهای مبتنی بر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدامات لازم صورت گیرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه جامعه بیش از پیش نیاز به امیدآفرینی دارد، گفت: دشمنان با تمام وجود و با استفاده از تبلیغات گسترده به دنبال آن هستند که گرد یأس و ناامیدی را در جامعه پراکنده کنند که باید برای مقابله با این هدف برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) به‌منظور دیدار با مراجع عظام تقلید و علما، با استقبال استاندار و سایر مسئولان استانی، وارد قم شد و تاکنون با آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ عباس محفوظی و آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور دیدار و گفتگو  کرده است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی