شناسه خبر : 121882
تاریخ انتشار : 1401/09/27 10:37
محبوبیت قابل توجه «عرین الاسود» در میان فلسطینیان

نورنیوز بررسی کرد؛

محبوبیت قابل توجه «عرین الاسود» در میان فلسطینیان

گروه مقاومت «عرین الاسود» که نزدیک به یک سال است،فعالیت خود را در کرانه باختری آغاز کرده اکنون به کابوسی دهشتناک برای صهیونیستها مبدل شده و از محبوب ترین گروههای مقاومت در سرزمین های اشغالی است.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: بر اساس نظرسنجی انجام شده از سوی مرکز بررسی‌های سیاسی فلسطین در کرانه باختری، ۷۲ درصد از فلسطینی‌ها گروه عرین الاسود (شیران بیشه) را تایید می‌کنند.

همچنین ۸۷ درصد پاسخ دهندگان نیز مخالفت خود را با بازداشت اعضای گروه عرین الاسود از سوی حکومت خودگردان و یا ایجاد ممانعت برای اجرای عملیات از سوی آنها علیه اشغالگران صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

گروه مقاومت «عرین الاسود» که نزدیک به یک سال است فعالیت خود را در کرانه باختری آغاز کرده اکنون به کابوسی دهشتناک برای صهیونیست‌ها مبدل شده و از محبوب‌ترین گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی است.

در حالی که رژیم صهیونیستی طی سال‌های گذشته تلاش کرده بود تا شرق سرزمین‌های اشغالی را با حمایت از حکومت خودگردان در کرانه باختری تبدیل به منطقه‌ای به ظاهر مرفه و عاری از تفکر مقاومت نماید، ظهور گروه عرین الاسود و انجام عملیات‌های پی‌درپی با استفاده از روش‌های ابتکاری و تاثیرگذار، دستگاه اطلاعاتی و نظامی این رژیم را با حیرت و استیصال روبرو کرده است.

مقامات نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که نیمی از ارتش این رژیم در حال حاضر درگیر مقابله با عملیات گروه مقاومت عرین الاسود در کرانه باختری است.

 گروه عرین الاسود بامداد یکشنبه از تمام مردم فلسطین خواست که روزهای آینده را برای صهیونیست‌ها به جهنم تبدیل کنند. این درخواست در واکنش به ادعاهای «ایتمار بن‌گویر» عضو تندروی کابینه نتانیاهو برای هجوم صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در ایام عید انوار یهودی‌ها (۲۷ آذر تا ۵ دی) اعلام شده است.

عرین الاسود در بیانیه خود از مردم در سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف خواسته‌ تا روز یکشنبه، خود را به قدس برسانند و همزمان با هرگونه تحرک صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی، آن روز را برای آنها تبدیل به جهنم کنند.

روز گذشته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره تشدید یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هشدار داد و تاکید کرد که این اقدام خطرناک به منزله تحریک احساسات ملت فلسطین و مسلمانان جهان است.

جنبش حماس در بیانیه خود افزوده بود: از شهروندان فلسطینی ساکن بیت‌المقدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ می‌خواهیم که برای دفاع از مسجدالاقصی حضور خود را در این مکان مقدس اسلامی گسترده‌تر کنند.


نورنیوز
اخبار مرتبط




نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی