شناسه خبر : 120859
تاریخ انتشار : 1401/09/26 18:35
مدارس و دانشگاه‌های تهران تا سه‌شنبه غیرحضوری و فروش طرح ترافیک متوقف شد

مدارس و دانشگاه‌های تهران تا سه‌شنبه غیرحضوری و فروش طرح ترافیک متوقف شد

با ادامه تشدید آلودگی هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران تا سه شنبه 29 آذر ماه به صورت غیر حضوری برگزار می‌شوند.

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: عابد ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و رئیس جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا درباره دستورات کمیته اضطرار آلودگی هوا در تشریح مصوبات این جلسه گفت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ آذر ماه مدارس و دانشگاه‌های تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیر حضوری دایر خواهند بود.

وی افزود: مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها در تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل خواهند بود.

ملکی از احتمال تعطیلی دربی روز سه شنبه تهران خبر داد و گفت: فروش طرح ترافیک نیز در پایتخت ممنوع شد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: فروش طرح ترافیک برای این سه روز توسط شهرداری تهران متوقف خواهد شد و فروش ممنوع است همچنین نیاز است که شهروندان از تردد‌های غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

وی تاکید کرد: روسای ادارات نیز باید با مرخصی مادران دارای فرزند محصل موافقت کنند. از سوی دیگر فعالیت کارخانه‌های تولید شن و ماسه نیز تا روز چهارشنبه متوقف خواهد بود.

ملکی گفت: ممنوعیت ترددد شبانه کامیون‌ها و فعالیت کارخانجات آسفالت‌سازی نیز از دیگر مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران بود.

وی افزود: پیشنهاد کاهش دو ساعته ساعات کار ادارات تا روز سه‌شبه نیز در این جلسه مصوب شد که وزارت کشور در این زمینه تصمیم‌ نهایی را خواهد گرفت.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی