شناسه خبر : 120528
تاریخ انتشار : 1401/09/20 13:20
پیکر مرحوم «رستم قاسمی» تشییع شد

پیکر مرحوم «رستم قاسمی» تشییع شد

پیکر رستم قاسمی صبح امروز - یکشنبه 20 آذر - از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) شهید محلاتی تهران به سمت مقبره‌الشهدای این شهرک تشییع شد.

نورنیوز - گروه سیاست: پیکر مرحوم رستم قاسمی، وزیر سابق راه و شهرسازی صبح امروز (یکشنبه) از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره‌الشهدای این شهرک تشییع شد.

پیش از این نیز مراسم تشییع و وداع با پیکر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی سابق دولت سیزدهم صبح امروز یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور و اعضای کابینه در مسجد سلمان نهاد ریاست جمهور برگزار شده بود.



پیکر مرحوم قاسمی شب گذشته در حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس طواف داده شد.

رستم قاسمی پس از تحمل یک دوره بیماری، پنجشنبه ۱۷ آذرماه و در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همرزمان شهیدش پیوست.

به گفته علی جعفری مشاور وزیر راه و شهرسازی، سال گذشته و چند ماه بعد از انتخاب مهندس قاسمی به وزارت راه و شهرسازی، نشانه‌های بیماری در او ظاهر شد اما قاسمی ضمن آغاز درمان، با تمام توان وظایف خود را دنبال می‌کرد. بیماری قاسمی از حدود دو ماه پیش تشدید شد و بنابراین از رئیس جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند و پس از موافقت رئیس‌جمهور با استعفاء، بلافاصله وارد فرآیند جدی درمان شد. پیشرفت بیماری سرطان به‌گونه‌ای بود که درمان افاقه نکرد و در نهایت امروز خانواده و همه دوستان و همرزمانش را در غم از دست دادن خود سوگوار کرد.

کارنامه خدمت مهندس قاسمی چه در دوره وزارت راه و شهرسازی و چه در مسئولیت‌های متعدد قبلی در وزارت نفت، قرارگاه خاتم‌الانبیاء و پشتیبانی از جریان پر افتخار مقاومت، کارنامه‌ای درخشان و مایه آبروی آن عنصر خدمتگزار، مردمی وولایتمدار در دنیا و آخرت خواهد بود.

بنابر اعلام روابط عمومی کل سپاه، آیین گرامیداشت یاد و خاطره این سردار مخلص و مجاهد خدوم با حضور مقامات و مسئولین عالی رتبه لشکری و کشوری، همکاران و همرزمان و مردم قدرشناس و شهیدپرور روز دوشنبه (۲۱ آذرماه) از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی