شناسه خبر : 120328
تاریخ انتشار : 1401/09/16 17:38
دروغ بزرگ نگرفت؛ فرار به جلو کلید خورد!

نورنیوز بررسی کرد؛

دروغ بزرگ نگرفت؛ فرار به جلو کلید خورد!

رسانه‌های غربی-صهیونیستی که دروغ بزرگشان درباره استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین راه به جایی نبرده و با وجود درخواست‌های مکرر ایران همچنان از ارائه کوچکترین سندی برای این ادعای دروغ عاجزند، حالا با فرار به جلو و طرح ادعاهای جدید در تلاش برای القاء این نکته هستند که چون اجزاء این پهپادها ایرانی نیست، نتوانسته‌اند این موضوع را اثبات کنند!

نورنیوز - گروه سیاست: رسانه‌های غربی-صهیونیستی که دروغ بزرگشان درباره استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین راه به جایی نبرده و با وجود درخواست‌های مکرر ایران همچنان از ارائه کوچک‌ترین سندی برای این ادعای دروغ عاجزند، حالا با فرار به جلو و طرح ادعاهای جدید در تلاش برای القاء این نکته هستند که چون اجزاء این پهپادها ایرانی نیست، نتوانسته‌اند این موضوع را اثبات کنند! 

در این خصوص روزنامه صهیونیستی معاریو طی گزارشی نوشت:

مقامات کانادایی اعلام کردند که تحقیقات رسمی برای بررسی چگونگی راه یافتن قطعات تولیدشده در این کشور به پهبادهای ایرانی مورد استفاده ارتش روسیه در اوکراین آغاز کرده است.

این در حالی است که رسانه‌های محلی اوکراین مدعی هستند که طبق تحقیقات مقامات کی‌یف، قطعاتی مخابراتی از شرکت talisman wireless در این پهپادها استفاده شده است.

کمی قبل‌تر نیز وال‌استریت ژورنال گزارش داده بود که لنزهای مادون قرمز تولیدشده در اسرائیل به همراه بیش از 200 قطعه دیگر از ایالات‌متحده آمریکا، اتحادیه اروپا و سایر کشورهای متحد در این پهپادها استفاده شده است.

پیشتر با وجود درخواست ایران برای تشکیل نشست مشترک جهت بررسی کارشناسی این موضوع، اوکراینی‌ها ابتدا نشست اول را بی‌دلیل لغو کردند و در جلسه دوم هم نتوانستند هیچ مدرکی بابت ادعاهای خود ارائه کنند.


نورنیوز
اخبار مرتبط



نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی