شناسه خبر : 120101
تاریخ انتشار : 1401/09/12 12:05
4 سرباز آمریکایی در کمتر از یک ماه اقدام به خودکشی کردند

4 سرباز آمریکایی در کمتر از یک ماه اقدام به خودکشی کردند

مقامات نیروی دریایی آمریکا از خودکشی مشکوک 4 سرباز در یک مرکز نگهداری از کشتی‌ها در ویرجینایا در کمتر از یک ماه خبر دادند.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: مقامات نیروی دریایی آمریکا از خودکشی مشکوک ۴ سرباز در یک مرکز نگهداری از کشتی‌ها در ویرجینایا در کمتر از یک ماه خبر دادند.

براساس این گزارش، هر ۴ سرباز در مرکز منطقه‌ای نگهداری از کشتی‌های اقیانوس اطلس، در پایگاه دریایی نورفورلک ویرجینیا در حال خدمت بودند که در کمتر از یک ماه به شکل مشکوک خودکشی کرده‌اند. جسد این ۴ سرباز که همگی ۲۲ و ۲۶ ساله بودند، حد فاصل ۲۹ اکتبر تا ۲۶ نوامبر کشف شده است.

پلیس محلی و مقامات نیروی دریایی آمریکا در حال بررسی این حوادث و پی بردن به علت این خودکشی‌ها هستند.

با این حال «کایلا آرستیوو»، مشاوری که در اواسط ماه نوامبر برای کمک به سربازان این مرکز، به آنجا اعزام شد گفت: حجم زیادی از ناامیدی در بین کارکنان و سربازان این مرکز وجود دارد. رهبری نادرست و سمی موضوعی است که باید در قبال این سربازان مورد توجه قرار گیرد. آنها بسیار به سختی کار می‌کنند و دستمزد کمی دریافت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، حدود ۱۵۰۰ سرباز یونیفورم پوش و ۱۵۰۰ کارمند غیرنظامی در این مرکز در حال کار و فعالیت هستند که ۵۰۰ نفر از این ۱۵۰۰ کارمند غیرنظامی به دلایلی همچون ناتوانی‌های ذهنی یا فیزیکی، بارداری یا ایام پس از بارداری و یا بیماری همسرشان، نمی‌توانند در داخل یک کشتی مستقر شده و در نتیجه وظایف محدودی دارند. براساس این گزارش، هر ۴ سرباز کشته شده نیز به علت همین مسائل، وظایف محدودی داشته‌اند.

این خودکشی‌ها، دومین رشته خودکشی در بین سربازان نیروی دریایی آمریکا در یک سال اخیر است. در ماه آوریل نیز، ۳ سرباز نیروی دریایی جورج واشنگتن که در فاصله ۳۰ مایلی نورفولک ویرجینیا قرار دارد، در عرض کمتر از یک هفته خودکشی کردند.

این در حالی است که بسیاری از سربازان آمریکایی به دلیل حضور متعدد واشنگتن در جنگ‌های مختلف و در کشورهای گوناگون، با مشکلات و بحران‌های فزاینده‌ای همچون دوری از خانواده و کار سخت و فشار روحی بسیار زیادی مواجه هستند و همین امر زمینه را برای افزایش خودکشی ناشی از این اضطراب‌ها، بیشتر می‌کند.


تسنیم
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی