شناسه خبر : 118892
تاریخ انتشار : 1401/09/07 09:42
خبرنگار اسرائیلی در دوحه: در قطر فهمیدم که نفرت مردم از ما چقدر است

خبرنگار اسرائیلی در دوحه: در قطر فهمیدم که نفرت مردم از ما چقدر است

خبرنگار نشریه یدیعوت آحارانوت با انتشار این فیلم نوشت: من همیشه فکر می‌کردم که مشکل از دولت هاست، اما در قطر فهمیدم که نفرت مردم در خیابان ازما چقدر است.

نورنیوز - گروه سیاست: «راز ششنیک»، خبرنگار نشریه یدیعوت آحارانوت با انتشار این فیلم نوشت: من همیشه فکر می‌کردم که مشکل از دولت هاست، اما در قطر فهمیدم که نفرت مردم در خیابان ازما چقدر است. پس از ۱۰ روز اقامت در دوحه، نمی‌شود از آنچه در اینجا بر ما می‌گذرد حرف زد. ما اینجا محصور شده‌ایم.

ششنیک گفت: این یک جام جهانی عالی است، درست ‏است، اما ما با احساس بسیار بد اینجا را ترک خواهیم کرد. او ادامه داد: ما اینجا در کنار ایرانی‌ها، لبنانی‌ها، سوری‌ها راه می‌رویم و همه آنها نگاه‌های غضبناکی به ما می‌کنند. تنها نگاه عربستانی‌ها کمی متفاوت است. ما تصمیم گرفتیم اینجا خودمان را اکوادوری جا بزنیم. 

او افزود: بعد بازی برزیل بدترین تجربه را داشتیم. ما می‌خواستیم با هواداران برزیل عکس بگیریم اما مسلمان‌ها می‌آمدند و پرچم فلسطین را کنار ما بلند می‌کردند و عکس را برهم می‌زدند. او گفت: به‌عنوان یک اسرائیلی لیبرال فکر می‌کردم مشکل ما با اعراب و مسلمان‌ها با دولت‌های آنهاست. اما من اینجا از مستی پریدم و فهمیدم چقدر مسلمان ها از ما متنفرند و این ربطی به دولت‌ها ندارد.


نورنیوز
اخبار مرتبط



نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی