شناسه خبر : 118518
تاریخ انتشار : 1401/08/28 22:07
امکانات ون ایران خودرو دیزل برای شبکه تاکسیرانی

امکانات ون ایران خودرو دیزل برای شبکه تاکسیرانی

ون جدید ایران خودرو دیزل از امکانات مناسبی برخوردار است و با ظرفیت 1+12 نفر و سقف بلند و راهروی مناسب شرایط بهتری را برای مسافران فراهم می‌کند.

نورنیوز - گروه اقتصاد: مهدی اسماعیل بگی در مراسم رونمایی از تاکسی ون‌های جدید شهرداری تهران با همکاری وزارت کشور با بیان این که امروز شاهد ورود ون‌های جدید به ناوگان حمل و نقل تهران هستیم، افزود: تاکسی‌های چهار نفره و اتوبوس‌های ۴۰ نفره در تهران فعالیت می‌کنند و فاصله جدی بین این دو دستگاه وجود دارد.

وی با بیان این که از سال ۱۳۸۶ تعداد هفت هزار ون چینی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه شد، گفت: ما توانستیم خودرو‌های تاکسی چهار نفره را نوسازی کنیم، اما افقی برای نوسازی ون‌ها نداشتیم و قطعات مورد نیاز در دسترس نبود و مشکل جدی ایجاد می‌کرد که کارایی این بخش را کاهش می‌داد.

­مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان این که امروز با تلاش تولیدکنندگان داخلی شاهد جایگزینی خودرو‌های جدید هستیم، افزود: ون‌های جدید ایران خودرو دیزل با امکانات مناسب، موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهد کرد.

اسماعیل بگی با اعلام این که ۲ هزار دستگاه ون فعال داریم، گفت: امیدواریم بتوانیم تعداد ون‌ها را به ۵ هزار دستگاه افزایش و فشار موجود بر ناوگان اتوبوسرانی را کاهش دهیم و تا سال آینده بتوانیم ۲۵۰۰ دستگاه ون اضافه کنیم.
 


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی