شناسه خبر : 118414
تاریخ انتشار : 1401/08/24 22:42
بی‌بی‌سی مثلاً افشاء کرد: مردم کف خیابان در اغتشاشات نیمِ نیمِ نیم درصد کل جامعه هم نبودند

بی‌بی‌سی مثلاً افشاء کرد: مردم کف خیابان در اغتشاشات نیمِ نیمِ نیم درصد کل جامعه هم نبودند

این شبکه انگلیسی شب گذشته در اقدامی که به نظر می‌رسد واکنش به ماجرای رعنا رحیم پور است، مدعی شد به یک فایل صوتی دسترسی پیدا کرده که مربوط به یک مقام امنیتی است!

سایر رسانه‌ها: پس از افشای فایل صوتی «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی‌بی‌سی درباره پشت پرده رسانه‌های آشوب طلب، این شبکه انگلیسی شب گذشته در اقدامی که به نظر می‌رسد واکنش به همین ماجرای رعنا رحیم پور است، مدعی شد به یک فایل صوتی دسترسی پیدا کرده که مربوط به یک مقام امنیتی است!

علی‌رغم اینکه فایل صوتی رعنا رحیم‌پور رسماً توسط خود او تأیید شد، اما فایل صوتی بی‌بی‌سی در حد یک ادعا و تأیید نشده است و احتمال جعلی بودن آن بسیار بالاست، اما مهمتر اینکه این رسانه انگلیسی برای پاتک به فایل صوتی خبرنگارش، آنقدر سرگردان و عجولانه عمل کرده که فایل منتشر شده عملاً علیه ادعاهای آشوب طلبان و رسانه‌های آشوبگر مانند بی‌بی‌سی است!

این فرد که بی بی سی ادعا می کند مقام امنیتی کشور است می‌گوید کل محتوای تولید شده برای مهسا امینی در روزهای ابتدای  ۹۲ میلیون محتوا بود اما کل جمعیتی که این محتوا را تولید کرد ۳۵۰ هزار نفر بودند. وقتی این محتوا به ۲۰۲ میلیون محتوا رسید، ۴۷۰ هزار نفر تولیدکننده آن بودند  که ۷۰ درصدش از خارج کشور هدایت می‌شد.

او این اغتشاشات را تلاقی حداکثری تمام آسیب‌های اجتماعی و ائتلاف با دشمنان خارجی می‌داند که اردوگاه عجیبی علیه ایران شکل گرفت و توضیح می‌دهد که براساس یک معادله امنیتی که جمعیت را ضرب در ۲۵ می‌کنند، نهایت ۸۵ هزار نفر در بهترین حالت کف خیابان آمدند که نیمِ نیمِ نیم درصد هم نبود.

این فرد ابراز عقیده می‌کند که آمریکا از اپوزیسیون در تبعید ایران ناامید است و این جنبش ها سر ندارد و بی‌اعتمادی بین اپوزیسیون درباره ارتباط هرکدام از آنها با دستگاه اطلاعاتی داخل ایران وجود دارد.


تسنیم
اخبار مرتبط




نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی