شناسه خبر : 115401
تاریخ انتشار : 1401/08/23 22:57
بزرگترین هیأت تجاری روسیه به تهران رسید

بزرگترین هیأت تجاری روسیه به تهران رسید

تجار و فعالین اقتصادی روسی حاضر در این هیأت که به سرپرستی رئیس اتاق بازرگانی و صنعت روسیه و به دعوت اتاق ایران به تهران آمده‌اند، فردا در هتل اسپیناس پالاس در همایش تجاری ایران - روسیه شرکت خواهند کرد.

نورنیوز - گروه اقتصاد: اتاق ایران از امروز میزبان هیات تجاری ۱۲۰ نفره روسیه است. تجار و فعالین اقتصادی روسی حاضر در این هیأت که به سرپرستی سرگی کاترین، رئیس اتاق بازرگانی و صنعت روسیه و به دعوت اتاق ایران به تهران آمده‌اند، فردا در کنار ۶۰۰ تاجر و بازرگان ایرانی در همایش تجاری ایران - روسیه شرکت خواهند کرد.

مقامات دولتی و فعالین تجاری و اقتصادی دو کشور از جمله «غلامحسین شافعی»، رئیس اتاق ایران، «الکسی ددوف»، سفیر روسیه در ایران، «مهدی صفری»، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه، «سرگی کاترین»، رئیس اتاق بازرگانی و صنعت روسیه، رضایی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه، ژیگانشین رئیس نمایندگی بازرگانی روسیه در ایران، قربانی مشاور رئیس سازمان راهداری ایران در امور راهبردی و آموزش، وادیم چوباروف نایب‌رئیس اتاق بازرگانی و صنعت روسیه، کاخکی مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌المللی گمرک، ولادیمیر پادالکو نایب‌رئیس اتاق بازرگانی و صنعت روسیه، هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه و الکسی والکین مدیرعامل اکسپوسنتر روسیه، در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

این هیأت قرار است علاوه بر تهران، به رشت، انزلی و اصفهان نیز سفر کند. در این هیأت تجار و بازرگانانی در حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل، مواد غذایی، مصالح ساختمانی، پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی، داوری بین‌المللی، برگزاری نمایشگاه‌ها و... و. حضور دارند.


باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی