شناسه خبر : 112986
تاریخ انتشار : 1401/08/13 16:00
حضور پررنگ مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان+ فیلم

حضور پررنگ مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان+ فیلم

اجتماع یوم‌الله 13 آبان از ساعت 9:30 صبح امروز با حضور پرشور مردم و دانش‌آموزان در 900 شهر‌ کشور برگزار شد.

نورنیوز - گروه سیاست: اجتماع مردمی یوم‌الله ۱۳ آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با شعار محوری «ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا»، از ساعت ۹:۳۰ صبح امرو‌ز ‌به طور همزمان در ۹۰۰ شهر کشور آغاز شد. 

امسال در حالی به استقبال یوم الله ۱۳ آبان می‌رویم که شاهد حلقه‌ای جدید از پازل خباثت و جنایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به‌سرکردگی آمریکای تروریست‌پرور به‌دست عمال و مزدبگیران داخلی‌شان در حرم امن حضرت احمدبن موسی «علیهما السلام» شاهچراغ و به خاک و خون کشیدن و قتل‌عام مردان و زنان و کودکان بی‌گناه این مرز و بوم هستیم که با کمک دنباله‌های خود و رسانه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین، خط اغتشاش و ناآرامی را در ایران پیگیری می‌کنند، اگرچه با هوشیاری و بصیرت ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و اقدام قاطعانه و به‌موقع نیروهای انتظامی و امنیتی، موفقیتی نداشته، بلکه دست‌وپازدن‌ها و عقده‌گشایی‌های از روی استیصال و درماندگی در مواجهه با ایران قوی و مستقل است و از نشانه‌های بارز زوال و افول استکبار و رژیم آمریکاست.

این روز بزرگ و حماسه‌ساز، هرساله یادآور طنین فریادهای آزادی‌خواهی و عدالت‌گستری و ظلم‌ستیزی بت‌شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است که انقلاب دوم در تسخیر جاسوسخانۀ آمریکا و شکست هیمنۀ پوشالی آمریکای جنایتکار و تروریست‌پرور توسط دانشجویان مسلمان پیروی خط امام، نام‌گذاری شد، و به‌عنوان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ جلوه‌گر تابلوی زیبا از رشادت، بیداری، خردمندی و عقلانیت، وحدت و همدلی جلوه‌نمایی می‌کند.

مردم دارالمومنین ودارالمجاهدین همدان امروز در ۱۳ آبانی دیگر به میدان آمدند تا ضمن محکوم کردن نقشه‌های تفرقه‌افکن دشمن، اتحاد خود را به جهانیان نشان دهند 

مراسم تجمع و راهپیمایی ۱۳ ابان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به صورت تجمع در محوطه حسینه امام خمینی ره آغاز شد و مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه‌گر، خشم انزجار خود را از دسیسه‌های دشمنان اعلام کردند و نیز راهپیمایی این روز بعد از نماز جمعه از محل برگزاری نماز جمعه شروع و تا چهارراه شریعتی ادامه داشت.

حضور نماینده ولی فقیه، استاندار،  معاونین و مسئولان استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی و همه آحاد مردم از همه نسل ها تا دهه هشتادی ها در مراسم از جمله نقاط قابل توجه در این برنامه بود که هم‌پای تمام مردم ایران  در راهپیمایی شرکت داشتند.

مردم انقلابی و مؤمن به همراه دانش‌آموزان ولایت‌مدار و استکبار امروز به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان در راهپیمایی استکبارستیزی شرکت کردند و با مشت‌های گره‌کرده خود علیه آمریکا و دشمنان مستکبر انقلاب اسلامی ایران شعار دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقزوین، مردم انقلابی و مؤمن به همراه دانش‌آموزان ولایت‌مدار و استکبار امروز به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان در راهپیمایی استکبارستیزی شرکت کردند و با مشت‌های گره‌کرده خود علیه آمریکا و دشمنان مستکبر انقلاب اسلامی ایران شعار دادند.

در این راهپیمایی که از سال‌های قبل پرشکوه‌تر و با جمعیت بیشتری برگزار شد، خانواده‌ها به همراه دانش‌آموزان خود مسیر میدان میرعماد تا مسجدالنبی را پیموده و همزمان شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر داعشی»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «الله اکبر خامنه‌ای رهبر»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «بانی اغتشاشات آمریکاست، این جنایت زیر سر آمریکاست» و «داعشی و کوموله پیوندتان مبارک» سر دادند و انزجار خود را از تلاش‌های خود دولت‌های مستکبر برای راه‌اندازی آشوب و ضربه زدن به امنیت ایران اعلام کردند.

همرمان با سراسر کشور راهپیمایی وحدت آفرین و ضداستکباری ۱۳ آبان با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در ارومیه و سراسر آذربایجان‌غربی برگزار شد.این مراسم، از ساعت ۱۰ صبح در میدان ولایت فقیه ارومیه آغاز و همراه با شعارهای انقلابی در مسیر خیابان شهید منتظری به سمت مصلای امام خمینی(ره) این برگزار شد.

حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، امام جمعه اهل سنت، معاونین و مسئولان استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی در مراسم از جمله نقاط قابل توجه در این برنامه بود که هم‌پای مردم در راهپیمایی شرکت داشتند.

راهپیمایی پرشور یوم الله ۱۳ آبان با شعار«حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی» با حضور اقشار مختلف مردم در استان گلستان برگزار شد و مردم بار دیگر با مشت‌های گره کرده به صحنه آمدند تا بگویند از استکبار بیزارند و مانند همیشه پشت نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

امروز فریاد«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در خیابان‌های شهرمان پیچید و مردم آمدند تا بار دیگر کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان سال ۵۷ ، و اغتشاشات اخیر را محکوم، به حرکت مهم دانشجویان در ۱۳ آبان سال ۵۸ لبیک بگویند و بر وحدت و یکپارچگی خود بیفزایند.

مردم حاضر در راهپیمایی ضمن محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران در نقاط مختلف کشور که امنیت ملی را نشانه رفته‌اند و قصد دارند در زمین دشمن علیه منافع ملی و خشنودی دشمنان فعالیت کنند خواستاربرخورد قاطع با آنها شدند.

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان صبح امروز در سراسر استان گیلان و شهر رشت با حضور مردم بابصیرت و همیشه در صحنه دیار میرزاکوچک خان برگزار شد.حوادث اخیر نشان داد که دشمنی استکبار جهانی با مردم مسلمان ایران‌ پایانی ندارد البته بغض و کینه مردم ما از استکبار جهانی هم تمام‌شدنی نیست چراکه دست‌های جنایتکار استکبار و آمریکایی‌ها آغشته به خون بسیاری از جوانان‌مان است به‌همین خاطر ۱۳ آبان را روز نمایش خشم این مردم از استکبار می‌دانیم.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در گیلان نیز امروز با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

مردم انقلابی استان چهارمحال و بختیاری بار دیگر به صحنه آمدند و با راهپیمایی خود پایبندی به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی خود را فریاد و طنین استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

مردم استکبارستیز استان چهارمحال و بختیاری در روستاها، شهرها و شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور امروز از ساعت ۱۰ صبح به میدان آمدند تا ایستادگی خود را مقابل زیاده‌خواهی دشمنان نشان دهند.

در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری، مردم گرد هم آمدند و با شعارهای خود از چهارراه بازار تا مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد راهپیمایی کردند.

پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگسال، نوجوانان دانش‌آموز، همه و همه امروز آمده بودند و یک‌صدا "مرگ بر آمریکا" می‌گفتند، شعارهایی که تجلی مقاومت و استکبارستیزی این مردم بود.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور سرزمین آفتاب، زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از اراک پایتخت صنعت کشور تا خمین زادگاه امام روح الله(ه)، از ساوه شهر یاقوت های سرخ تا محلات پایتخت گل ایران، از فراهان و آشتیان و تفرش سرزمین تمدن و علم تا خنداب و شازند همیشه سرسبز و تا کمیجان و زرندیه و دلیجان پرتلاش و سرزمین کار و تولید صبح امروز با حضور در راهپیمایی بزرگ و پرشور ۱۳ آبان را با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود خائن و مرگ بر تروریست آغاز کردند.

در این راهپیمایی شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکارهایی که روی آن شعارهای خود علیه استکبار جهانی را نوشته بودند، پشتیبانی خود از ولایت فقیه و نظام اسلامی ایران را بار دیگر به جهانیان اعلام و اثبات کردند، البته این مراسم در هفتمین روز شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز جلوه دیگری نسبت به سال‌های قبل دارد.

در این مراسم شرکت کنندگان با در دست داشتن تصاویر و پلاکاردهایی حاوی اشعار و شعارهایی در ارتباط با حادثه تروریستی آستان مقدس احمدبن موسی(ع) این حرکت جنایتکارانه را محکوم کرده و به تمامی بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی تسلیت گفتند.

راهپیمایی پرشور یوم الله ۱۳ آبان با شعار«حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی» با حضوراقشار مختلف مردم دراستان لرستان آغاز شد و مردم بار دیگر با مشتهای گره کرده به صحنه آمدند تا بگویند ازاستکبار بیزارند و مانند همیشه پشت نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

امروز فریاد«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در خیابان‌های شهرمان پیچید و مردم آمدند تا بار دیگر کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان سال ۵۷، و اغتشاشات اخیر را محکوم، به حرکت مهم دانشجویان در ۱۳ آبان سال ۵۸ لبیک بگویند و بر وحدت و یکپارچگی خود بیفزایند.

مردم حاضر در راهپیمایی با محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران در اقصا نقاط کشور که امنیت ملی را نشانه رفته‌اند و قصد دارند در زمین دشمن علیه منافع ملی و خشنودی دشمنان فعالیت کنند خواستاربرخورد قاطع با آنها شدند.

مردم بوشهر در کنار خلیج‌فارس در راهپیمایی ۱۳ آبان یک صدا شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و بر برخورد با طراحان آشوب، اغتشاشگران و معاندان نظام اسلامی تأکید کردند.

۱۳ آبان که یادآور سه رویداد مهم در ۳ مقطع تاریخی علیه استکبار جهانی است مردم در این روز به خیابان‌ها آمدند و جنایات، ترفند، دسیسه‌ها و توطئه‌های آمریکا، اسرائیل، کشورهای اروپایی و مرتجع منطقه را با انسجام و اتحاد محکوم کردند.این مراسم در هفتمین روز شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز جلوه دیگری نسبت به سال‌های قبل دارد.

مردم بوشهر در این روز مهم در شهرها و روستاهای مختلف در شهرستان‌های ۱۰ گانه با حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳ آبان یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا، اسرائیل، انگلیس، آل‌سعود و معاندان نظام سر دادند.

مردم فهیم استان خوزستان در چهل و سومین سال تسخیر انقلابی لانه جاسوسی آمریکا به میدان آمدند و یک بار دیگر یک صدا و یکدل فریاد بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.در کلانشهر اهواز در نخستین ساعات روز جمعه مردم انقلابی و آگاه با تجمع در بلوار آیت الله بهبهانی، راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان را به سمت مصلای مهدیه امام خمینی(ره) آغاز کردند.

راهپیمایان با سردادن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ومرگ بر انگلیس و آل سعود نفرت و انزجار خود را از اقدامات جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار اعلام کردند.حضور باشکوه و پر تعداد دانش آموزان دهه هشتادی و نودی در این راهپیمایی نقطه عطف مراسم بودند و این نوجوانان با حضور دشمن شکن خود نشان دادند پای آرمان های انقلاب ایستاده‌اند و تبلیغات استکبار جهانی ذره ای در اراده و نظر آنها در مورد انقلاب اسلامی تردید ایجاد نمی‌کند.

همچنین عشایر مختلف خوزستان با لباس های محلی و مشت های گره کرده هم مثل همیشه در این راهپیمایی حضور داشتند تا نشان دهند در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همانند چهار دهه گذشته مصمم و قاطع هستند.

مراسم باشکوه راهپیمایی در ساری از میدان این شهرآشوب آغاز و راهپیمایان پس از طی خیابان‌های جمهوری اسلامی، میدان ساعت و خیابان ۱۸ دی به میدان شهدا رسید.با توجه به اینکه مراسم ۱۳ آبان امسال با شعار «۱۳ آبان؛ حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی» همراه است مردم بصیر و استکبار ستیز ایران همچنان امریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌دانند.

تجمع راهپیمایان در مصلای امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی نماینده مجلس شورای اسلامی همراه خواهد بود و پایان بخش مراسم امروز خطبه‌های نماز جمعه خواهد بود.

همزمان با یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز ملی استکبارستیزی و روز دانش آموز، مردم همیشه در صحنه و ولایی استان هرمزگان و شهر بندرعباس هم‌پای دانش‌آموزان انقلابی در مراسم باشکوه سیزده آبان حاضر شده و باری دیگر از استکبار جهانی و دست‌نشانده‌ها و عمالش اعلام برائت و انزجار کردند. 

اقشار مختلف مردم بندرعباس به ویژه دانش‌آموزان در این راهپیمایی غرش مرگ بر آمریکاو مرگ بر اسرائیل سر دادند و با تجدید بیعت با ولایت و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، اقدامات اخیر در راستای بر هم زدن امنیت و نظم عمومی در جامعه را محکوم کردند و خواستار پایان مماشات با آشوب‌گران و برخورد جدی با مخلان امنیت شدند. 

راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان از ساعت ۹ صبح از میدان انقلاب، مقابل بوستان شهید دباغیان آغاز و تا مسجد جامع بندرعباس ادامه داشت.

مردم مومن و انقلابی قم از لحظاتی پیش همزمان با مردم سایر نقاط کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را شروع کردند.طبق برنامه ریزی صورت گرفته راهپیمایان قم مسیر حرم مطهر بانوی کرامت تا مصلی قدس را طی خواهند کرد.بر اساس گزارش خبرنگاران حضور دانش آموزان و دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در تجمع اولیه راهپیمایان ۱۳ آبان قم بسیار چشم گیر است.

بسیاری از روحانیون و طلاب دوشادوش مردم حاضر در این مراسم، با در دست داشتن پلاکاردهایی حمایت خود را از نظام اسلامی، ولایت فقیه، رهبر معظم انقلاب و نیروهای انتظامی و امنیتی اعلام کردند.امروز دانش آموزان قمی به همراه، معلمان و دست در دست خانواده‌های خود در روز جهانی استکبارستیزی شرکت کردند.دانش آموزان در این راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، پرچم این دو نماد استکبار و شیطان بزرگ را به آتش کشیدند.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور دارالعباده یزد صبح امروز با حضور در میدان امیرچقماق یزد، راهپیمایی بزرگ و پرشور 13 آبان را با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود خائن و مرگ بر تروریست آغاز کردند.

در این راهپیمایی شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکارهایی که روی آن شعارهای خود علیه استکبار جهانی را نوشته بودند، پشتیبانی خود از ولایت فقیه و نظام اسلامی ایران را بار دیگر به جهانیان اعلام و اثبات کردند.

حضور پرشور و بامعنی نوجوانان و جوانان در این راهپیمایی که به مناسبت روز دانش‌آموز و روز استکبارستیزی انجام گرفت، پاسخی محکم به تمام مستکبرین و فتنه گران جهان داشت و آن اینکه آینده این کشور به دست همین نوجوانان و جوانان ساخته خواهد شد و فتنه دشمن هیچ زمانی به اهداف شوم خود دست پیدا نمی‌کند.

در این مراسم شرکت کنندگان با در دست داشتن تصاویر و پلاکاردهایی حاوی اشعار و شعارهایی در ارتباط با حادثه تروریستی آستان مقدس احمدبن موسی(ع) این حرکت جنایتکارانه را محکوم کرده و به تمامی بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی تسلیت گفتند.

مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم اغاز شده و مردم با در دست داشتن پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «حسین حسین شعارماست، شهادت افتخار ماست»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، و ... نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشته‌اند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و سر دادن فریاد" الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و ... بر تداوم راه استکبار ستیزی و مقابله با ظالمان دنیا و حمایت از مظلومان عالم تاکید دارند.

حضور پرشور و حماسی دانش آموزان، دانشجویان و آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان امسال جلوه خاصی به این آیین بخشیده است، مردم این دیار امروز با حضور پرشور و معنادار، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و روز دانش آموز با شعار حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت مظلومانۀ شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز جمعه از میدان شهدا به سمت حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام و در ۳۷ شهرستان فارس آغاز شده است.  

زنان، مردان و دانش آموزان شیرازی متحد و همدل، با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و بنر‌های مرگ بر آمریکا حضور پرشوری در راهپیمایی امروز داشته‌اند.  

امروز مردم ولایی استان فارس با در دست داشتن عکس‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، عکس‌هایی از شهیدان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهید سردار سلیمانی که برای حفظ این آب و خاک خون و جان دادند، بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را در حفظ ایران اسلامی نشان دادند و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود را از شیطان بزرگ فریاد زدند.  

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در نقاط مختلف استان کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها امسال بیش از پیش خودنمایی می‌کند.

راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان ماه امسال در حالی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود که دشمن خوی استکباری خود را با جنگ ترکیبی علیه ملت ایران بیش از پیش به نمایش گذاشته است.

هرچند برخی داعش‌صفتان گوش به فرمان رسانه‌های معاند دستان خود را به خون فرزندان این ملت آغشته کرده‌اند اما مردم همچون گذشته صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و حضور پرشور آن‌ها در راهپیمایی امروز گواهی بر این موضوع است.

مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم و دانش آموزان از لحظاتی قبل در زنجان و سایر شهرستان‌های استان آغاز شده و مردم با در دست داشتن پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

گفتنی است آن چیز که در این راهپیمایی به چشم می‌خورد حضور پرشور مردم از تمامی اقشار به خصوص دانش‌آموزان است که این حضور پرشور در این شرایط نشان دهنده اتحاد و همبستگی ملت ایران است.

مردم انقلابی استان سمنان امروز از همان ساعات اولیه راهپیمایی بزرگداشت ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به خیابان آمدند تا یک‌بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا را بلندتر سر دهند.امروز مردم استکبارستیز و انقلابی استان سمنان به میدان آمدند تا شرارت‌ها و خباثت‌های استکبار جهانی به سرکردگی امریکا را یک‌بار دیگر محکوم کنند و نشان دهند اجازه نخواهند داد هیچ‌کس امنیت ملی کشور را نشانه بگیرد.

آری مردم انقلابی، ولایتمدار و استکبارستیز استان سمنان امروز و در یوم‌الله ۱۳ آبان ماه دیگر در حالی به میدان آمدند تا نقشه‌های تفرقه‌افکن دشمنان را با حضور قاطع خود و فریادهای مرگ بر آمریکا خنثی کرده و نشان دهند ایران همیشه اتحاد دارد و این اتحاد را به رخ جهانیان بکشانند و بگویند اجازه نمی‌دهند امنیت کشورشان خدشه‌دار شود.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان(روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) امسال با شعار محوری «۱۳ آبان، حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» به صورت رسمی آغاز شد.

دانشگاهیان اردبیل نیز در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه، روز تسخیر لانه جاسوسی و روز مباره با استکبار جهانی را محکوم کردند؛ همچنین دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم بصیرت و ولایتمداری خود را به منصه ظهور گذاشتند.

مراسم روز ملی مبارزه با استکبارجهانی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم آغاز شده است. زن و مرد، پیر و جوان، همه دوشادوش یکدیگر امروز آمده اند تا با حضور دشمن شکن خود بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناامید کنند.شور و شوق دانش آموزان و دانشجویان در این مراسم بیشتر از سایر اقشار مردم است.

سردی هوا هم نتوانسته  مردم ولایتمدار و مرزدار ایلام را از ادای وظیفه خود بازدارد، مردم ایلام راهپیمایی خود را از میدان ۲۲ بهمن آغاز کردند و قرار است پس از گذر از خیابان  آیت الله حیدری در میدان شهید کشوری این شهر تجمع کنند.

از دیدنی‌های این مراسم حضور احاد مختلف مردم ایلام و خاصه دهه هشتادی‌ها است که با  تصاویری از رهبر معظم انقلاب و پیشانی بندهایی با مضامین ما همه "سرباز توایم خامنه‌ای " " گوش به فرمان تو ایم" است.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان؛ «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز» صبح امروز با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی در همه شهرهای استان کردستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

این مراسم در سنندج از ساعت ۱۰صبح از میدان آزادی به سمت خیابان فردوسی و میدان انقلاب آغاز و اقشار مختلف مردم زودتر از ساعت تعیین شده (۱۰صبح) برای شرکت در راهپیمایی حضور یافته‌اند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان مهمان کشوری، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی ارشد استانی و گروه‌های گسترده دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه علمیه حضور دارند.

مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه کردستان به ویژه دانش‌‌آموزان با حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه و در دست داشتن پرچم‌های ایران و پلاکارد، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس؛ با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" و مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایت کار و صهیونیسم غاصب نشان دادند.

در شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز حرکت راهپیمایان که پلاکاردهایی با مضمون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را در دست دارند از میدان «آزادی» این شهر آغاز شده و تا مصلی «قدس» ادامه دارد.

این حضور اما امسال با وجود دسیسه‌های دشمنان در روزهای اخیر برای ناامن‌سازی استان که آخرین نمونه آن ترور امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان  در شب گذشته بود، بیش از پیش در نمود وحدت مردم استان اثرگذار است و به دشمنان پیام می‌دهد وحدت این خطه از ایران اسلامی ناگسستنی است.

مردم ولایتمدار دیار باب الرضا(ع) از ساعات نخستین صبح جمعه ۱۳ آبان سال ۱۴۰۱ با حضور کم نظیر در میادین اصلی و خیابان‌های شهرهای استان، روز ملی استکبار ستیزی را گرامی داشتند‌.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در همه شهرها و روستاهای استان آغاز شده و مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه گر، خشم انزجار خود را از دسیسه‌های دشمنان اعلام کردند.

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت و شهدای مظلوم شاهچراغ عجین شده و مردم یکصدا بر مجازات عاملان این قساوت‌ها تاکید دارند.

مردم حزب الله بجنورد با حضوری حماسه در حماسه ۱۳ آبان، عمق کینه خود از منافقان و ایادی شیطان کبیر را به منصه ظهور رسانده و جمعیت راهپیمایی کننده از میدان شهید تا مصلای بجنورد ادامه دارد.

مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان امروز در ۱۳ آبانی دیگر به میدان آمدند تا ضمن خنثی کردن نقشه‌های تفرقه‌افکن دشمن، وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشند؛ آنان که ایران قوی و متحد را نمی‌خواهند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

بسیاری از افراد حاضر در راهپیمایی امروز جوانان و نوجوانانی هستند که ۱۳ آبان سال ۵۷ را ندیده‌اند اما برای بزرگداشت این روز به خیابان‌ها آمده‌اند تا ثابت کنند دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها پای کار انقلاب اسلامی هستند و اجازه رخنه و تعرض به دشمنان این آب و خاک را نمی‌دهند. کودکان بسیاری نیز به همراه خانواده‌های خود در این مراسم حضور یافته و با در دست داشتن تصویر و نام آرتین با او همدردی می‌کنند.

۱۳آبان امسال همچون سایر رویدادهای بزرگ دیگر نماد اقتدار و صلابت ایران اسلامی است و با حضور گسترده مردم در این روز تیر دشمن برای ایجاد اختلاف و هرج و مرج بار دیگر به سنگ خواهد خورد.

مراسم روز ملی مبارزه با استکبارجهانی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم آغاز شده است. زن و مرد، پیر و جوان، همه دوشادوش یکدیگر امروز آمدند تا با حضور دشمن شکن خود بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناامید کنند.شور و شوق دانش آموزان و دانشجویان در این مراسم بیشتر از سایر اقشار مردم است.

سردی هوا هم نتوانسته  مردم خراسان جنوبی را از ادای وظیفه خود بازدارد، در برخی نقاط استان هم بارش باران مردم را در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همراهی می کند.  مردم بیرجند راهپیمایی خود را از میدان ابوذر آغاز کردند و قرار است پس از گذر از خیابان ارتش، در میدان قدس این شهر تجمع کنند.

اجتماع مردمی یوم‌الله ۱۳ آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با شعار محوری "ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا"، از ساعت ۹:۳۰ صبح امرو‌ز در پایتخت مقاومت اسلامی دیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت آغاز شد.

مردم شهیدپرور و ولایتمدار کرمان در ۱۳ آبانی دیگر به میدان آمدند تا در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بار دیگر انزجار خود را از استکبار اعلام کنند و ضمن خنثی کردن نقشه‌های تفرقه‌افکن دشمن، وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان و کسانی بکشند که ایران قوی و متحد را نمی‌خواهند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

مردم دیار سپهبد شهید‌ حاج قاسم سلیمانی با حضور پر شور خود در راهپیمایی امروز ضمن تاکید برحفظ وحدت، اقتدار و انسجام ملی ، بار دیگر خط بطلانی بر تمامی نقشه‌های پلید استکبار جهانی کشیدند و نشان دادند که مردم دیار حاج قاسم تا آخر با ولایت می‌ماند.

مراسم راهپیمایی ستکبار ستیز روز ۱۳ آبان هم اکنون با اجتماع با شکوه گروه‌های مردمی در عرصه میدان شهدای مشهد آغاز شده. این اجتماع با شکوه در عرصه میدان شهدا با سرود‌های انقلابی و همچنین اجرای گروه رزم نوازان لشگر ۷۷ثامن الائمه  همراه شده  و قرار است شرکت کنندگان پس از یک ساعت تجمع در این محل و قرائت بیانیه دانش آموزان، حرکت خود را به سمت حرم مطهر رضوی آغاز کنند.

حضور همه آحاد مردم از زن و مرد و پیرو جوان و کودک در این مراسم مشهود است.حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان در این اجتماع دشمن شکن این پیام را به همه ایادی کفر و استکبار مخابره می‌کند که جامعه دانش آموز و دانشجوی ایران اسلامی بیدارو هشیار همیشه در صحنه حاضر است.

دشمنان بدانند اگر حسین فهمیده‌های مارا به شهادت رساندند ایران مملو از حسین فهمیده‌هایی است که برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا تحت منویات رهبر معظم انقلاب و زیر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران همواره در صجنه اند و برای فتح قله‌های علم و دانش یکی پس از دیگری همه تلاش خود را بکار بسته‌اند.

همزمان باآغاز اجتماع مردم مشهد برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان لحظه به لحظه به جمعیت راهپیمایان افزوده می‌شود. جمعیت راهپیمایان با اقتدار و صلابت  آمده اند تا با مشتهای گره کرده  به همه دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکای جنایتکار اعلام کنند حمایت‌های بی پرده و آشکار دولت آمریکا از حوادث اخیر کشورمان، نشان از درماندگی و استیصال آمریکا در مقابل ملت ایران است، اما بداند با این گونه حرکات نمایشی و فریبکارانه، اعتقاد ملت ایران به اسلام و انقلاب اسلامی مستحکم‌تر می‌شود و اگر تبر بر دوشمان نیست اما  طلسم دشمن و بت بزرگ را با اقتدار و صلابت خود می  شکنیم زیرا فرزند رستم و از نسل حیدریم.

راهپیمایان با دردست داشتن عکسهایی از شهیدان به ویژه سردار سلیمانی و شهید فخری زاده و همچنین شهدای دانش آموز  و تصاویری از رهبر معظم انقلاب اسلامی، پرچمهای ایران  را  به اهتزاز در آورده اند و با سردادن شعارهایی چون  " آمریکا، مرگت باد" ، "نه سازش  نه تسلیم نبرد با آمریکا" و "می جنگیم می میریم سازش نمی پذیریم"  برائت خود را از همه ایادی استکبار اعلام و با شعارهای " این همه لشگر آمده  به عشق رهبر آمده  و خونی که در رگ ماست   هدیه به رهبر ماست"  بر  ولایتمداری خود تحت منویات آیت الله خامنهای رهبر مسلمین جهان  و  حمایت قاطعانه از ایران اسلامی و آرمانهای والای انقلاب اسلامی تأکید می کنند.

در این مراسم  راهپیمایان همچنین شعارهایی چون "داعشی بی ریشه   ایران لیبی نمی شه "  را سرداده وبا قرائت سرودهایی یاد شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به ویژه  دانش آموزان شهید را گرامی داشته اند. راهپیمایی در مشهد مقدس به سمت حرم مطهر رضوی ادامه می یابد .راهپیمایان پس از حضور در حرم مطهر رضوی از سخنان سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان سخنران پایانی راهپیمایی و همچنین سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه بهره‌مند خواهند شد.


تسنیم
اخبار مرتبط





نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی