شناسه خبر : 112961
تاریخ انتشار : 1401/08/12 19:34
جزئیاتی از ترور امام جماعت یک مسجد در زاهدان

جزئیاتی از ترور امام جماعت یک مسجد در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: امام جماعت مسجد «مولای متقیان» زاهدان توسط افراد مسلح ناشناس به شهادت رسید.

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: سردار «احمد طاهری» اطلاع داد: افراد مسلح ناشناس ساعتی قبل حجت‌الاسلام «سجاد شهرکی» امام جماعت مسجد «مولای متقیان» زاهدان را به هنگام نماز مغرب مقابل این مسجد به شهادت رساندند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه دستگیری عوامل در دستور کار ویژه مأموران انتظامی قرار گرفته، گفت: یک کارگروه ویژه مسئول شناسایی و دستگیری عوامل شده است.

او بیان کرد: افرادی که اقدام به ترور کردند، سرنشینان دو خودرو پراید سفید و ۴۰۵ نقره ای بودند که با صورت های پوشیده و با کلت کمری  امام جماعت مسجد مولای متقیان را از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار می‌دهند.

طاهری افزود: افراد مسلح بلافاصله بعد از اقدام به تیراندازی سریعا متواری می شوند و حجت‌الاسلام شهرکی سریعاً با عوامل اورژانس به مرکز درمانی اعزام که با توجه به شدت جراحات به فیض شهادت نائل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: سرنخ‌هایی از این حادثه به دست آمده و این افراد جنایت‌کار در اسرع وقت شناسایی، دستگیر و مجازات می‌شوند.


تسنیم
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی