شناسه خبر : 112673
تاریخ انتشار : 1401/08/06 10:27
اسامی مسئولین ارشدی که در حال فرار از ایران هستند را منتشر کنید!

نورنیوز بررسی کرد؛

اسامی مسئولین ارشدی که در حال فرار از ایران هستند را منتشر کنید!

جعل اخبار خروج از کشور و پناهندگی برخی مسئولین و خانواده‌های آنها از سوی رسانه‌های معاند و تفسیر مدارای حافظان امنیت با معترضان به افزایش جسارت و شجاعت انقلابیون! در برخورد با نیروهای امنیتی، همگی تلاشی نافرجام برای ایجاد دو قطبی در جامعه و تضعیف روحیه ملی است.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: رسانه‌های سه‌قلوی لندنی با توهم به‌دست گرفتن نقش فرماندهی و هدایت اعتراضات خیابانی، بر روی فراگیر کردن کلیدواژه‌هایی متمرکز شده‌اند که به روشنی از اهداف آنان برای سوریه‌سازی ایران خبر می‌دهد.

در حالی که طی سال‌های گذشته این رسانه‌ها همواره بر نفی تفکر انقلابی و پایان یافتن آن در کنش‌های سیاسی در نقاط مختلف جهان تاکید داشتند و حتی بهره‌گیری از روش‌های نرم و مخملین را برای تغییر نظام‌های سیاسی توصیه می‌کردند، اکنون به صورت کامل تغییر رویه داده‌اند.

نگاهی گذرا به ادبیاتی که این روزها از سوی این رسانه‌ها و حساب‌‌های مجازی رسمی و غیر رسمی آنها برای بیان ماهیت اعتراض‌ها در ایران به کار می‌رود از تواتر واژه انقلاب و استفاده از عنوان انقلابیون برای معترضان خبر می‌دهد.

بر همین اساس و برای تکمیل این سناریو مرتبا توصیه می‌شود که باید تجمعات تبدیل به راهپیمایی شود تا تسخیر خیابان و مراکز حکومتی میسر شود.

تصاویری که این روزها با بهره‌گیری از تروکاژهای ناشیانه از سوی این رسانه‌ها منتشر می‌شود عمدتا بر القاء همین معانی دلالت دارد که با چاشنی دروغ‌پردازی در مورد سقوط فلان فرمانداری یا مرکز حکومتی و... به دست مردم تقویت می‌شود.

در حالی که با وجود برخی تجمعات محدود در تعدادی از شهرهای کشور، زندگی عادی در تمامی نقاط کشور برقرار است، تلاش وافر و البته مضحکی از سوی این رسانه‌ها برای ارایه شواهدی از فروپاشی جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است!

جعل اخباری چون خروج برخی مسئولین و خانواده‌های آنها از کشور و تلاش آنها برای پناهنده شدن به سایر کشورها و تفسیر مدارای حافظان امنیت با معترضان به افزایش جسارت و شجاعت انقلابیون در برخورد با نیروهای امنیتی، همگی تلاشی نافرجام برای ایجاد دو قطبی در جامعه و تضعیف روحیه ملی است.

در پیگیری این روند، همه پروتکل‌های قانونی و اخلاقی که رسانه‌های مدعی رفتار حرفه‌ای، سال‌ها از آن دم می‌زدند اکنون زیر پا گذاشته شده و انتشار تصاویر اخبار و آموزش‌های مستقیم و غیر مستقیم ترویج کننده خشونت که مصداق تروریسم رسانه‌ای است به محور اصلی فعالیت آنها تبدیل شده است.

بسیار روشن است که با تسلط کامل نیروهای حافظ امنیت بر اوضاع داخلی کشور، امکان تحقق رویاهای ضد ایران و ایرانی اغتشاشگران فراهم نخواهد شد اما تلاش رسانه‌های معاند که ابزار بلافصل سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در کشور هستند به غیر از دمیدن بر آتش خشونت‌افزایی با هدف سوریه‌سازی ایران چه چیز دیگری می‌تواند باشد؟!


نورنیوز
اخبار مرتبط







نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی