شناسه خبر : 112617
تاریخ انتشار : 1401/08/04 21:54
پیام تسلیت قالیباف در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ

پیام تسلیت قالیباف در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران و هموطنان در حادثه تروریستی عصر امروز در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (ع) را تسلیت گفت.

نورنیوز - گروه سیاست: «محمد باقر قالیباف» با ابراز تأسف و تأثر وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد، نوشت: در روزهای اخیر که یادآور جنگ احزاب و صف آرایی همه‌جانبه دشمنان است، آنان با تمام توان و ظرفیت‌ خویش نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند؛ اما این‌بار با اقدامی به شیوه تروریست‌های تکفیری و با شلیک گلوله به روی مردم مظلوم، بی‌دفاع و متدین، آنان را به خاک و خون کشاندند و نشان دادند اصل و اساس کینه و عداوت آنان با دیانت مردم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این فاجعه دلخراش اتمام حجتی است با همه کسانی که در هفته‌های گذشته با ایجاد ناآرامی، زمینه را برای توطئه‌های دشمن فراهم کردند.

قالیباف یادآور شد: ملت شریف ایران ثابت کرده‌اند با این‌گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه، از پای ننشسته و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهند کرد.

او ادامه داد: لازم است نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی عاملان و آمران این حادثه خونین اقدام کرده و مراکز درمانی در رسیدگی به وضعیت مجروحان و مصدومان عمل کنند.

قالیباف در پایان ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحناله الفدا، مقام معظم رهبری، مردم ولایت‌مدار ایران و خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل و کامل را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.


ایرنا
اخبار مرتبط




نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی