شناسه خبر : 111449
تاریخ انتشار : 1401/08/01 14:53
تاج: موضوع حذف ایران از جام جهانی قطر بی‌اساس است

تاج: موضوع حذف ایران از جام جهانی قطر بی‌اساس است

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: به شایعات مطرح شده در خصوص حذف تیم ملی فوتبال کشور از جام جهانی قطر توجه نخواهیم کرد چراکه یک موضوع بی‌‎اساس است.

نورنیوز - گروه ورزشی: «مهدی تاج» روز یکشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال لرستان اظهار کرد: زمانی حواشی مربوط به حذف تیم ملی مطرح شد با «کارلوس کی‌روش»، سرمربی تیم جلسه برگزار و مسائل مربوط بررسی شد.

او با تأکید بر اینکه به دور از همه هیاهوها به دنبال تدارک و پشتیبانی تیم ملی هستیم ادامه داد: هیچ ایرانی غیرتمندی در دنیا پیدا نمی‌شود که به دنبال حذف تیم ملی کشورش باشد و وظیفه فدراسیون فوتبال نیز تدارک یک تیم ملی قوی و با اقتدار است که با شعار "تا پای جان برای ایران"  تلاش خواهیم کرد.

تاج با اشاره به بکارگیری جواد نکونام به عنوان مربی تیم ملی گفت: باید شرایط نکونام در تیم فولاد خوزستان به عنوان سرمربی محترم شمرده شود اما به دنبال تعامل با این باشگاه هستیم چراکه اعتقاد بر این است این انتخاب می‌تواند به نفع فوتبال ایران باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران همچنین با تأکید بر اینکه باید ابزار داوری در فوتبال کشور فراهم شود ادامه داد: اگر لیگ با تماشاگر برگزار می‌شد برخی از تصمیمات اشتباه داوران در هفته‌های اخیر با حواشی همراه بود. بنابراین استفاده از VAR (کمک داور ویدئویی) ضروری است.

تاج بیان کرد: در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای باید رفع تعلیق شویم که این تعلیق از یک‌سال به ۲ ماه تبدیل شده و اکنون ۱۵ روز از آن گذشته است.

ایران در جام جهانی قطر با انگلیس، آمریکا و ولز هم گروه است.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی