شناسه خبر : 111249
تاریخ انتشار : 1401/07/26 15:58
وزیر کشور: با کسانی که احساساتی شده‌اند با رأفت اسلامی رفتار می‌شود

وزیر کشور: با کسانی که احساساتی شده‌اند با رأفت اسلامی رفتار می‌شود

وزیر کشور گفت: برخی از جوانان ما که احساساتی شده‌اند و اظهار پشیمانی کرده‌اند با رأفت اسلامی با آنها رفتار خواهد شد. چرا که تحت تأثیر تبلیغات دروغین بوده‌اند. اما افرادی که سابقه کیفری دارند و مصرانه به دنبال اغتشاش و دست به تخریب زده‌اند، برابر با قانون با آنها رفتار خواهد شد.

نورنیوز - گروه سیاست: «احمد وحیدی»، وزیر کشور عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت امنیتی کشور مناسب است، اظهار کرد: اغتشاشات اخیر توسط دستگاه‌های امنیتی کنترل شده و افرادی که اغتشاشگر بوده‌اند، دستگیر شده و تحویل مقام قضائی داده شده‌اند.

او گفت: اگر کسی نقدی داشته باشد، باید در جای خود نقد کند چناچه در این مدت فضا باز بوده و نقدها مطرح شده، مطرح کند. اما هیچکس از اغتشاشگر نمی‌پذیرد که کسب و کار مردم را تخریب کند.

وزیر کشور افزود: البته دشمنان و رسانه‌های آنها همچنان تلاش می‌کنند، اما مثل آب در هاونگ کوبیدن و امنیت ما مردم محور است؛ برخی از جوانان ما که احساساتی شده‌اند و اظهار پشیمانی کرده‌اند با رأفت اسلامی با آن‌ها رفتار خواهد شد چرا که تحت تأثیر تبلیغات دروغین بوده‌اند اما افرادی که سابقه کیفری دارند و مصرانه به دنبال اغتشاش و دست به تخریب زده‌اند، برابر با قانون با آنها رفتار خواهد شد.

وحیدی عنوان کرد: جای تعجب دارد که چطور به راحتی در برخی از کانال‌ها مسائل اغتشاش و آشوب نه تنها آموزش داده می‌شود بلکه رهبری می‌شود؛ این مسائل باید در سطح بین الملل پیگیری شود.

او با بیان اینکه استان بوشهر طولانی‌ترین مرز مشترک با خلیج فارس را دارد، ابراز کرد: جمهوری اسلامی تامین کننده امنیت خلیج فارس است که خوشبختانه در این حوزه از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستیم.

وزیر کشور گفت: دشمنان فکر می‌کنند که می‌توانند امنیت کشور را به خطر بیندازند و این مفهومش این است که امنیت خلیج فارس به خطر می‌افتد، زیرا امنیت خلیج فارس وابسته به امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

وحیدی با اشاره به پروژه‌های در دستور کار استان بوشهر عنوان کرد: در حوزه تولید فولاد عسلویه و شیلات پروژه‌های خوبی در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد که اختصاص یک هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی به مزارع میگو از جمله این پروژه‌ها است که از مصوبات سفر رئیس‌جمهور بوده است.


فارس
اخبار مرتبط




نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی