شناسه خبر : 111220
تاریخ انتشار : 1401/07/26 10:32
رئیسی: حمایت از نخبه وظیفه ما مسئولین است

رئیسی: حمایت از نخبه وظیفه ما مسئولین است

رئیس جمهور گفت: از بنیاد ملی نخبگان می‌خواهم حمایتی را که ما ادعا می‌کنیم از نخبگان داشته باشند تا این عزیزان احساس نکنند مورد حمایت دولت نیستند.

نورنیوز - گروه سیاست: سید ابراهیم رئیسی در دوازدهمین همایش ملی نخبگان گفت: از بنیاد ملی نخبگان می‌خواهم حمایتی را که ما ادعا می‌کنیم از نخبگان داشته باشند تا این عزیزان احساس نکنند، مورد حمایت دولت نیستند. این حمایت‌ها شامل حمایت‌های تسهیلاتی، رفع مشکلات حقوقی و قضایی، بازاریابی محصولات تولیدی نخبگان و حمایت‌های اجرایی است.

او خطاب به رئیس بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد: کندی کار را رفع کنید و این مهم باید به صورت فراقوه‌ای و فرادستگاهی انجام شود، اگر هم به قانون نیاز داشتید به دولت اعلام کنید تا لایحه دوفوریتی به مجلس شورای اسلامی بدهیم.

رئیس جمهور تأکید کرد که نخبه باید از تمامی جهات مورد حمایت قرار گیرد و این وظیفه ما مسئولین است. او با بیان اینکه یک روز نفت و منابع مارا غارت می‌کردند، یادآورشد: امروز شاهد غارت مغزهای کشور هستیم. رئیسی در بخشی از سخنانش حمایت از نخبگان را عین عدالت برشمرد .

رئیس جمهور همچنین در سخنانش از شهیدان چمران و سلیمانی به عنوان نخبگان کشور یاد کرد و با یادآوری خدمات شهید سلیمانی در رفع نگرانی‌ها و ناامنی ها در ایران و منطقه گفت: شهید سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم بود و نخبگی خود را در مسیر پیشرفت و امنیت کشور قرار داد.


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی