شناسه خبر : 111105
تاریخ انتشار : 1401/07/23 17:10
«سید صولت مرتضوی» به عنوان وزیر پیشنهادی کار به مجلس معرفی شد

«سید صولت مرتضوی» به عنوان وزیر پیشنهادی کار به مجلس معرفی شد

معاون امور مجلس رئیس جمهور از معرفی «سید صولت مرتضوی» به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نورنیوز - گروه سیاست: سید محمد حسینی اعلام کرد: نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا یکشنبه در صحن علنی مجلس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد و «سید صولت مرتضوی» بلافاصله با حضور در کمیسیون‌ها مربوطه به تشریح برنامه‌ها و پاسخ به سوالات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: به پیوست نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، خلاصه‌ای از رزومه کاری و نیز رئوس برنامه‌های دکتر مرتضوی نیز به مجلس ارسال شده است.

حسینی گفت: آقای مرتضوی سابقه مدیریت از بخشداری و معاون فرمانداری تا استانداری و معاونت سیاسی وزارت کشور برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه تنوع و سطوح مسئولیت‌های اجرایی آقای مرتضوی به گونه‌ای است که بخوبی از عهده مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برمی‌آید، اظهارکرد: ایشان شهردار کلان شهری همچنین مشهد مقدس بوده است و در آستان مقدس رضوی مدیرعامل سازمان موقوفات و در بنیاد مستضعفان نیز رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد بوده است.

معاون رئیس جمهور گفت: مرتضوی همچنین یک چهره رسانه‌ای است که مدتی مدیرمسئول روزنامه حمایت و دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بود.

حسینی خاطرنشان کرد: عضویت و ریاست هیات مدیره بنیاد تعاون قوه قضاییه و آزادراه تهران - شمال از دیگر مسئولیت‌های ایشان است.

وی در پایان گفت: سید صولت مرتضوی همچنین از آغاز دولت سیزدهم معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری است که مسئولیت سفر‌های استانی و پیگیری مصوبات سفر‌های استانی را به عهده داشته و تعامل گسترده‌ای با نماینده مجلس شورای اسلامی دارد که نمونه آن دیدار‌های متعدد ایشان با مجامع استانی نمایندگان است.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی