شناسه خبر : 109238
تاریخ انتشار : 1401/07/02 15:08
دعوت ستاد مرکزی اربعین از موکب‌داران و زائران برای شرکت در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله

دعوت ستاد مرکزی اربعین از موکب‌داران و زائران برای شرکت در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله

ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) در اطلاعیه شماره 10 خود از موکب‌داران و زائران اربعین خواست فردا در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله در تهران شرکت کنند.

نورنیوز - گروه جامعه: ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) امروز در این اطلاعیه از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی که در راهپیمایی بعد از نماز جمعه با محکوم کردن اغتشاشگران نسبت به دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی ، حمایت از پلیس و حافظان نظم و امنیت همچون همیشه نقش آفرینی کردند تشکر کرد.

همچنین این ستاد در این اطلاعیه از تمام موکب داران و زائران اربعین حسینی(ع) دعوت کرد تا در تجمع بزرگ امت رسول الله(ص) فردا- یکشنبه از ساعت ۱۶  تا ۱۸ و همزمان با سالروز رحلت پیامبر رحمت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در سراسر کشور و در مکان‌های اعلام شده حضور یابند.

به گزارش ایرنا، کانون‌های قرآنی و هیئات مذهبی تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم و هیئات مذهبی تهران دعوت کردند برای محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم، مسجد، پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نوامیس مردم در اغتشاشات روزهای اخیر، در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)، که ساعت ۴ بعد از ظهر روز یک‌شنبه ۳ مهر برابر ۲۸ صفر از چهار مسیر به سوی میدان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، حضور یابند.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی