شناسه خبر : 109198
تاریخ انتشار : 1401/07/01 21:40
مردم ساختارشکنی‌های اخیر را محکوم کردند/ قدردانی از پلیس

قیام ایرانی‌ها علیه اغتشاشگران؛

مردم ساختارشکنی‌های اخیر را محکوم کردند/ قدردانی از پلیس

مردم ایران اسلامی امروز بعد از خطبه های نماز جمعه در سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی،‌ ‌هنجارشکنی‌ اغتشاشگران و توهین به مقدسات را محکوم کردند.

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: مردم ایران اسلامی ‌امروز پس از برپایی نماز جمعه در محکومیت اهانت به ساحت مقدسات و هتک حرمت به حجاب بانوان و تخریب اماکن عمومی و تعرض به نیروی انتطامی  راهپیمایی کردند و توهین به ساحت قرآن کریم را محکوم کرده و   با سردادن شعار  لبیک یا حسین  انزجار خود را از توهین کنندگان به مقدسات  نشان دادند. همچنین مردم با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل بر وفاداری به آرمان‌های نظام اسلامی تاکید کرده و فتنه‌گران داخلی و خارجی را محکوم کردند.

خروش مردم سمنان علیه اغتشاشگران

 

مردم غیور و همیشه در صحنه استان سمنان همچون دیگر صحنه‌های حساس و تأثیرگذار تاریخ نورانی انقلاب اسلامی، امروز در نخستین آدینه از مهرماه پس از اقامه نماز باشکوه جمعه بصیرانه و هوشمندانه در محکومیت آشوب‌ها و اغتشاش‌های اخیر راهپیمایی‌های بزرگی را از محل مصلاهای نماز جمعه تا میادین اصلی شهرهای مختلف این استان برگزار کردند.

مردم دیار پهناور قومس از سمنان و گرمسار و آرادان و سرخه و مهدی‌شهر تا دامغان و شاهرود و میامی به میدان آمدند تا بار دیگر بصیرت و آگاهی و دشمن‌شناسی خود را بر سر فتنه گران، فریب‌خوردگان و مزدوران نظام سلطه فریاد بزنند و به دشمنان اسلام و ملت ایران اعلام کنند که با آتش زدن چند سطل زباله توسط فتنه گران در ایران، زمستان آنها گرم نخواهد شد.

راهپیمایی کنندگان محکومیت آشوب و اغتشاش در کشور درحالی‌که شعارهای همیشگی ملت غیور ایران یعنی مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس را بر لب داشتند، ضمن نفی هرگونه اغتشاش و هرج‌ومرج در کشور به بهانه مطالبه گری و تأکید بر پیگیری مسائل اخیر از مجاری قانونی، به سردمداران غربی، صهیونیستی و سعودی اعلام کردند که باید آرزوهای خود برای به‌زانو درآوردن ملت ایران را به گور ببرند.

راهپیمایی ‌مردم قم علیه اغتشاشگران

 

 


مردم انقلابی قم امروز بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری یک راهپیمایی حماسی و باشکوه ضمن محکومیت حوادث اخیر در کشور نسبت به حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کردند. در این راهپیمایی اعتراضی اقدامات برخی عناصر طی روزهای اخیر در اهانت به مقدسات و ارزش‌های دینی، ساحت مقدس قرآن کریم، پرچم جمهوری اسلامی و وارد ساختن خسارت به اموال عمومی اعلام انزجار کردند.

مردم قم در این آیین با سردادن شعارهایی مانند «ولایت‌فقیه اصل دین است/ تضعیف آن فتنه خائنین است»، «نیروی انتظامی حافظ دین ملت/ حمایتت می‌کنیم بااقتدار و عزت»،«بانی اغتشاشات آمریکاست/ عامل این جنایات آمریکاست»، «بیدارباش ای جوان/آتش‌گرفته قرآن»، «جوان‌ قم مؤمن و باغیرت است/ حجاب و عفت شرف و عزت است»، «منافق مسلح اعدام باید گردد»، «فضای مجازی ایمن باید گردد»،«نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم» و غیره برهم زدن امنیت عمومی توسط جمع معدودی از هنجارشکنان را محکوم کردند.

راهپیمایی مردم ولایتمدار اهواز در محکومیت ساختارشکنی اغتشاشگران

اقشار مختلف مردم ولایتمدار اهواز پس از اقامه نماز جمعه در اهواز با راهپیمایی تا چهار راه آبادان اقدامات اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند. راهپیمایان با سردادن شعار "مرگ بر فتنه گر آشوبگر"،"فتنه گر فتنه گر ننگت باد"، "آشوبگر آشوبگر مرگت باد" اعلام داشتند ما مردم خوزستان هرگز اجازه نخواهیم داد عده‌ای اراذل و اوباش دست به اقدامات تخریبی زده و به مقدسات توهین کنند لذا باید با اشد مجازات با این افراد متخلف برخورد شود.

محکو‌میت ‌اغتشاشگران در دیار حاج قاسم‌

مردم کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و دیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز خروش غیرت دینی و انزجار خود از توطئه‌های دشمنان، اقدامات خلاف امنیت و ساختارشکنانه عده‌ای خودفروخته، اغتشاش‌گر و آشوبگران را ظهر امروز  با حضور پرشور در راهپیمایی به نمایش گذاشته و و ضمن اعلام حمایت خود از انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل و شهدا و رهبری ولی امر مسلمین جهان ، اغتشاشات اخیر کشور را محکوم کردند.

مردم مومن و ولایت‌مدار کرمان همزمان با برخی استان‌ها و شهرهای کشور به صحنه آمده و با سر دادن شعارهایی همچون "لبیک یا خامنه‌ای"، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه‌گر"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" اعتراض خود را به نحوه اغتشاشات چند روز اخیر در برخی نقاط کشور اعلام کردند.

اعلام انزجار مردم خراسان شمالی از اغتشاشگران

 

جمع زیادی از مردم شهرهای مختلف خراسان شمالی امروز و پس از برگزاری آئین نماز جمعه با حضور در خیابان‌ها از رفتار آشوبگرانه برخی اراذل و اوباش اعلام برائت کردند.

در این تظاهرات که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم همراه بود، نمازگزاران جمعه با حمایت قاطع از دستگاه انتظامی و پلیس، خواستار برخورد جدی با عوامل اغتشاش شدند.مردم حاضر در این راهپیمایی پلاکاردهایی با مضمون حمایت از فراجا و تشکر از پلیس در دست داشته و از اقدامات نیروهای نظامی و امنیتی سپاسگزاری کردند.حضور پر رنگ بانوان محجبه و حمایت آنان از پلیس و دستگاه‌های نظامی و قضائی از جمله نکات این تظاهرات بود.

خروش انقلابی مردم شیراز علیه اغتشاشگران

مردم شهیدپرور و ولایتمدار شیراز و برخی از شهرهای استان فارس ‌امروز پس از برپایی نماز جمعه در محکومیت اهانت به ساحت مقدسات و هتک حرمت به حجاب بانوان و تخریب اماکن عمومی و تعرض به نیروی انتظامی راهپیمایی کردند.

مردم شیراز که از حرم مطهر شاهچراغ به سمت چهارراه پیروزی حرکت می‌کردند با سردادن شعار  لبیک یا حسین انزجار خود را از توهین کنندگان به مقدسات را نشان دادند.همچنین مردم با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، هیهات من الذله بر وفاداری به آرمان‌های نظام اسلامی تاکید کرده و فتنه‌گران داخلی و خارجی را محکوم کردند‌.

راهپیمایی پرشور مردم ‌‌همدان در محکومیت اغتشاشگران

مردم همدان در این مراسم با سر دادن شعارهایی چون «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر منافق»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مزدور آمریکایی به جنگ دین آمده» و غیره انزجار خود را از اغتشاشات اخیر و هتاکی به ساحت مقدسات ابراز کردند.در این راهپیمایی مردمی، مسئولان استانی نیز در کنار مردم حضور داشتند.

راهپیمایی مردم لرستان علیه آشوبگران

ملت بصیر و ولایی استان لرستان ظهر امروز بار دیگر با حضور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران 9 دی دیگری آفریدند و با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

مردم استان لرستان اعلام برائت از اغتشاشگران، مزدوران داخلی و دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی نشان دادند که فتنه‌های آن‌ها هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

شهرستان‌های لرستان ظهر امروز پس از برگزاری نماز جمعه  صحنه خروش ملت انقلابی این استان علیه اهانت  اغتشاشگران و دشمنان ایران بود.مردم ولایت‌مدار لرستان بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان انقلاب‌شان هستند و اهانت به مقدسات، نظام و پرچم جمهوری اسلامی را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد. راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در خرم‌آباد از مصلای الغدیر این شهرستان آغاز و به‌سمت خیابان انقلاب ادامه داشت.

تودهنی محکم مردم کرمانشاه به اغتشاشگران

راهپیمایی محکومیت حرکات هنجارشکنانه توسط عوامل مزدور و فریب خورده که روزهای گذشته سبب تخریب اموال عمومی و جریحه دار شدن احساسات مردم مؤمن و انقلابی کرمانشاه درپی هتک حرمت به مقدسات دینی شده بود، در کرمانشاه برگزار شد.

تظاهرات محکومیت حرکات هنجارشکنانه پس از اقامه نماز جمعه با حضور پرشور و گسترده مردم ولایت مدار، مؤمن و انقلابی شهر کرمانشاه از مسجد جامع تا میدان آزادی برگزار شد که در این راهپیمایی مردم با سر دادن شعارهایی با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

قیام مردم ارومیه علیه اغتشاشگران و حمایت از پلیس

مردم ارومیه بعد از اقامه نماز جمعه و همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی حمایتی از اقدامات نیروهای مسلح و به ویژه پلیس و نیز ابراز انزجار از اغتشاشات اخیر برگزار کردند.

این راهپیمایی با حضور پرشور نمازگزاران و اقشار مختلف مردم، مسئولان و روحانیون برگزار شد و در آن شعارهایی نظیر مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق، نیروی انتظامی تشکر تشکر، ملت ما بیدار است از دشمنان بیزار است و مرگ بر آمریکا سر داده شد.

خروش انقلابی مردم مرزدار ایلام در محکومیت اغتشاشگران

ظهر امروز همزمان با سایر مناطق کشور، مردم استان ایلام در جای جای این خطه، بعد از برگزاری نماز جمعه به خروش آمدند و علیه اقدامات اغتشاش‌گران در روزهای اخیر راهپیمایی گسترده ای برگزار کردند.

افراد شرکت‌کننده در راهپیمایی که جمعیت بسیار زیادی را شامل می‌شد با سر دادن شعارهای مختلفی از جمله مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و آل‌سعود، در دفاع از انقلاب اسلامی نیز شعارهای زیادی سر دادند.

در شهر ایلام  این راهپیمایی گسترده از مصلی  امام خمینی(ره) تا میدان مادر ادامه یافت و مردم در صفوف به هم پیوسته حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را اعلام کرده و بار دیگر با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید میثاق کردند.

مردم حاضر در راهپیمایی با محکوم کردن اقدامات گروه‌های اغتشاش‌گر در اقصا نقاط کشور که امنیت ملی را نشانه رفته‌اند و قصد دارند در زمین دشمن علیه منافع ملی و خشنودی دشمنان فعالیت کنند خواستار مقابله و برخورد با این گروه‌ها شدند.

مردم  ولایتمدار و مرزدار ایلام با جدا کردن صف خود از اغتشاش‌گران بر تحکیم جایگاه پلیس تأکید کرده و حمایت خود را از برقرار کنندگان نظم و امنیت در سطح استان و کشور اعلام داشتند.

اصفهانی‌ها ساختارشکنی آشوبگران را محکوم کردند

مردم اصفهان در محکومیت حرکات اغتشاشگران اخیر راهپیمایی کردند.این مردم حمایت خود را از حجاب نشان دادند.این راهپیمایی در پی حرکات هنجارشکنانه و اهانت‌های اخیر پس از نمازجمعه در مصلای اصفهان برپا شد. و انزجار از  را حرکات اخیر آشوبگران نشان دادند.

راهپیمایی نمازگزاران شهرهای مختلف استان تهران علیه هنجارشکنان

ظهر امروز و پس از پایان نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان تهران خانواده شهدا، مردم نمازگزار و ولایتمدار و ائمه جمعه و جماعات به منظور محکومیت حرکات هنجارشکنانه معدود افراد در اهانت به ساحت مقدس قرآن راهپیمایی و تظاهرات کردند.

مردم ۱۶ شهرستان استان تهران در این آئین حضوری گسترده داشتند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست سر دادند.براساس این گزارش راهپیمایان تصاویری از رهبر انقلاب، سردار شهید سلیمانی و پرچم ایران در دست داشتند.

راهپیمایی ‌مردم بیرجند علیه آشوبگران

مردم با بصیرت استان خراسان جنوبی امروز بعد از اقامه نماز عبادی ، سیاسی جمعه همزمان با سراسر کشور  با سردادن فریاد‌های مرگ بر آشوبگر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر، نفرت و انزجار خود را از اقدامات آشوبگران در روز‌های اخیر، اعلام کردند.

دشمن از ملت ایران و جبهه مقاومت سیلی خورده و عصبانی است و هر روز از مواضع استعمارگرانه خود عقب رانده می شود لذا همواره به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، عنوان کرد: تمرکز  دشمن بر جنگ شناختی و رسانه ای است و با راه اندازی کانال ها و شبکه های فارسی زبان شبهه افکنی و لجن پراکنی می کند.

مردم شهرستان بیرجند امروز بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور با  سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آشوبگر، مرگ بر آمریکا فریاد استکبار ستیزی علیه اقدامات هنجارشکنانه اخیر سردادند و خشم  و انزجار خود را اعلام داشتند. 

محکومیت اغتشاشگران در چهارمحال و بختیاری

مردم استان چهارمحال و بختیاری امروز پس از نماز جمعه با برپایی راهپیمایی، اعتراض خود را نسبت به اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران در روزهای اخیر نشان دادند و این اقدامات را محکوم کردند.

مردم این استان با شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا، نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق و ..." اعتراض خود را به اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران که در روزهای اخیر اقدام به آتش زدن مسجد، آتش زدن قرآن و تخریب اموال عمومی کرده بودند، نشان دادند.

در این راهپیمایی مردمی، مسئولان استانی نیز در کنار مردم حضور داشتند. همگی در این راهپیمایی‌ها در سراسر استان چهارمحال و بختیاری هتک حرمت به مقدسات را محکوم و انزجار خود را نسبت به دشمنان قسم خورده این کشور نشان دادند.

راهپیمایی مردم کاشان علیه اغتشاشگران

مردم دارالمؤمنین شهر کاشان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در محکومیت اقدامات اغتشاشگران علیه امنیت و آسایش کشور تظاهرات و راهپیمایی کردند. شعار "مرگ بر منافق فتنه‌گر"، " مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "تا زنده‌ایم فدائیان رهبریم" از جمله شعارهایی بود نمازگزاران کاشانی در راهپیمایی علیه هتک حرمت به ساحت قرآن کریم و حجاب و عفاف سر دادند.

راهپیمایی مردم دارالارشاد اردبیل علیه آشوبگران

راهپیمایی مردمی نمازگزاران جمعه استان اردبیل در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی آغاز شد.در این راهپیمایی هزاران نفر از مردم استان با راهپیمایی از محل برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب به سردادن شعار علیه ساختارشکنان پرداختند.

در این مراسم راهپیمایی‌کنندگان با سر دادن شعارهایی چون «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر منافق»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مزدور آمریکایی به جنگ دین آمده» و غیره انزجار خود را از اغتشاشات اخیر و هتاکی به ساحت مقدسات ابراز کردند.

راهپیمایی نمازگزاران شهرهای مختلف سیستان‌ و بلوچستان علیه هنجارشکنان‌

نمازگزاران شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان پس از اقامه نماز جمعه ضمن حضور پرشور در راهپیمایی علیه اغتشاشگران و هنجارشکنان، اقدامات آشوبگرانه آنها را محکوم کردند.

مردم زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان همزمان با سایر مناطق کشور و استان پس از برگزاری نماز جمعه به خروش آمدند و علیه اقدامات اغتشاش‌گران در روزهای اخیر راهپیمایی گسترده‌ای برگزار کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعارهای مختلفی از جمله مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و آل‌سعود برای دشمنان قسم خورده این مرز و بوم خط و نشان کشیدند و در دفاع از انقلاب اسلامی نیز شعارهای زیادی سر دادند.

اعلام برائت ‌یزدی‌ها از اغتشاشگران

مردم نقاط مختلف استان یزد ظهر امروز و پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، اعلام کردند که خط اغتشاگران و آشوبگران از مردم جداست.شهروندان یزدی امروز با سردادن شعارهایی در حمایت از نظام و انقلاب، بار دیگر پایبندی خود به ارزش‌های اسلامی و انقلابی را اعلام کرده و با مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

"حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد"، "لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است"، "مرگ بر منافق"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آل‌سعود خائن" از جمله شعارهایی بود که شرکت کنندگان در راهپیمایی‌های نقاط مختلف یزد امروز سر دادند.

خروش مردم انقلابی گیلان علیه اغتشاشگران

مردم انقلابی و ولایی گیلان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور گسترده در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر به تمام آشوبگران و برهم‌زنندگان نظم عمومی اعلام کردند که صف مردم از اغتشاشگران جداست و حتی اگر سنگ از آسمان ببارد پای انقلاب و آرمان‌های شهدا می‌ایستند.

مردم گیلان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای " مرگ بر فتنه‌گر، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، نیروی انتظامی، بسیجی تشکر تشکر حمایت خود را از پلیس و ارزش‌ها اعلام کردند.

مردم گیلان که در رویدادهای مختلف تاریخی و دوران دفاع مقدس، در میدان عمل حماسه‌ها آفریدند، در شرایط فعلی نیز با ایمان، بصیرت و تشخیص فتنه‌های دشمن، ارادت و حمایت خود را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کردند چراکه این انقلاب با خون هزاران شهید گلگون‌ کفن آبیاری شده و دلشان قرص و محکم است که پرچم این انقلاب مقدس سرانجام به‌دست حضرت ولی‌عصر(عج) سپرده خواهد شد.

مردم این خطه که حماسه ۸ دی سال ۱۳۸۸ را در کارنامه خود دارند در آن دوره نیز هتک حرمت به ارزش‌های اسلامی را قابل تحمل ندانستند و امروز نیز در راهپیمایی بعد از نماز جمعه، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید، پیامبر اکرم(ص)، برخی مساجد و حجاب بانوان و همچنین تخریب اماکن عمومی را به‌شدت محکوم کردند.

بوشهری‌ها اقدام اغتشاش‌گران در هتک حرمت به مقدسات را محکوم کردند

در پی تلاش برخی افراد معاند و نفوذی برای ایجاد آشوب و اغتشاش مردم همیشه در صحنه بوشهر ظهر امروز پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی و تجمع، اقدامات آشوبگران، اغتشاش‌گران و تعرض به نیروی انتظامی را محکوم کردند.

این راهپیمایی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، فرماندهان نیروهای نظامی، انتظامی، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و بازاریان با شکوه خاصی برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با شعار علیه افراد اوباش و آشوب طلب مسیر تعیین شده را طی کردند و با شعار «یا فاطمه شعار ماست - حجاب، افتخار ماست»، «لبیک یا محمد - جانم فدای احمد»، «ما ذوالفقار حیدریم - مطیع امر رهبریم»،  « ای رهبر آزاده - آماده‌ایم آماده»، «مرگ بر منافق، آمریکا، انگلیس اسرائیل و فتنه‌گر»، «ولایت فقیه، اصل دین است - محور اتحاد مسلمین است»، «ما همه با هم هستیم - پشت ولایت هستیم»، «فتنه کل دنیا - زیر سر آمریکاست» و «نیروی انتظامی، حافظ امنیت است - پیروی از رهبری، باعث هر عزت است» در میدان قدس بوشهر تجمع کردند.

مردم هرمزگان خواستار برخورد با اغتشاش‌گران شدند

ظهر امروز همزمان با سایر مناطق کشور، مردم استان هرمزگان در جای جای این خطه، بعد از برگزاری نماز جمعه به خروش آمدند و علیه اقدامات اغتشاش‌گران در روزهای اخیر راهپیمایی گسترده ای برگزار کردند.

افراد شرکت‌کننده در راهپیمایی که جمعیت بسیار زیادی را شامل می‌شد با سر دادن شعارهای مختلفی از جمله مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و آل‌سعود، در دفاع از انقلاب اسلامی نیز شعارهای زیادی سر دادند.

در بندرعباس این راهپیمایی گسترده از مصلی نماز جمعه (مسجد جامع) تا میدان انقلاب ادامه یافت و مردم در صفوف به هم پیوسته حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را اعلام کرده و بار دیگر با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید میثاق کردند.

مردم حاضر در راهپیمایی با محکوم کردن اقدامات گروه‌های اغتشاش‌گر در اقصا نقاط کشور که امنیت ملی را نشانه رفته‌اند و قصد دارند در زمین دشمن علیه منافع ملی و خشنودی دشمنان فعالیت کنند خواستار مقابله و برخورد با این گروه‌ها شدند.

مردم بندرعباس با جدا کردن صف خود از اغتشاش‌گران بر تحکیم جایگاه پلیس تاکید کرده و حمایت خود را از برقرار کنندگان نظم و امنیت در سطح استان و کشور اعلام داشتند.

خروش انقلابی مردم کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اغتشاش‌گران

ظهر امروز اقشار مختلف مردم و نمازگزاران در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری راهپیمایی باشکوه پس از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، انزجار خود را از اقدامات خلاف امنیت و ساختارشکنانه عده‌ای خودفروخته و اغتشاش‌گر  اعلام کردند.

مردم مومن و ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد که همیشه در صحنه بودن خود را در حمایت از اسلام و رهبری به همگان به اثبات رسانده‌اند، امروز نیز با حضوری باشکوه در راهپیمایی، خشم و نفرت خود را از توطئه‌های دشمن و پادوهای آنان در داخل کشور اعلام کردند.

همزمان با برخی استان‌ها و شهرهای کشور این راهپیمایی در یاسوج از مصلای امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر با حضور قشرهای مختلف مردم و نمازگزاران ادامه داشت.

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها با سر دادن شعارهایی همچون "لبیک یا خامنه‌ای" ، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه‌گر"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" اعتراض خود را به نحوه اغتشاشات چند روز اخیر در برخی نقاط کشور اعلام کردند.


تسنیم
اخبار مرتبط




نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی