شناسه خبر : 109191
تاریخ انتشار : 1401/07/01 15:00
انهدام تیم تروریستی در مرزهای آذربایجان شرقی

فرمانده مرزبانی خبر داد؛

انهدام تیم تروریستی در مرزهای آذربایجان شرقی

2 نفر از اعضای تیم تروریستی که قصد عملیات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی در نوار مرزی خداآفرین دستگیر شدند.

نورنیوز - گروه امنیت و دفاعی: فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین اعضای تیم تروریستی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار «محمد احمدی» در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: ۲ نفر از اعضای تیم تروریستی که قصد عملیات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی در نوار مرزی خداآفرین دستگیر شدند.

او در ادامه افزود: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی و تخصصی مشخص شد این افراد قصد انجام عملیات‌های خرابکارانه با توجه به اوضاع پیش آمده در داخل کشور را داشتند که با تلاش تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی دستگیر، شناسایی و دستگیری همدستان این افراد نیز در دستور کار قراردارد.

سردار احمدی با بیان اینکه امنیت و آرامش در مرزها خط قرمز مأموران مرزبانی است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.
 


صداوسیما
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی