شناسه خبر : 108054
تاریخ انتشار : 1401/06/28 13:11
رئیس قوه‌قضائیه: به خانواده خانم امینی اطمینان می‌دهم که پرونده با سرعت و دقت پیگیری شود

تأکید دستگاه قضا بر پیگیری پرونده مهسا امینی؛

رئیس قوه‌قضائیه: به خانواده خانم امینی اطمینان می‌دهم که پرونده با سرعت و دقت پیگیری شود

رئیس قوه قضائیه بر پیگیری جدی همه ابعاد پرونده فوت مرحومه مهسا امینی تأکید کرد.

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست شورای عالی قضایی ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحومه مهسا امینی افزود: در روزهای اخیر این دخترخانم ۲۲ ساله به رحمت خدا رفت که البته چگونگی فوت او در دست بررسی است و همدردی بسیار فراگیر و دلسوزانه‌ای با خانواده این مرحومه شد.

رئیس دستگاه قضا یادآور شد: مردم، مسئولین، قوه قضائیه، قوه مجریه، قوه مقننه و سایر دستگاه‌ها با این خانواده همدردی کردند و البته پیگیری این پرونده ادامه دارد.

محسنی اژه‌ای افزود: وظیفه قوه قضائیه و برخی از مسئولین دیگر این است که موضوع را به صورت جدی پیگیری کنیم که چه اتفاقاتی رخ داده و این خانم فوت کرده است. از لحظه اطلاع از وقوع فوت این خانم قوه قضائیه با جدیت در کار پیگیری مسأله است و تأکید شده ابعاد پرونده با دقت و موشکافانه بررسی شود؛ ضمن این که پزشکی قانونی هم در حال پیگیری است و همه اقدامات اولیه از جمله نمونه برداری از پیکر این خانم و ارسال به آزمایشگاه انجام شده که باید منتظر نتیجه آزمایشات باشیم.

رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: با دادستان تهران صحبت کرده‌ام که موضوع از نقطه تذکر به این خانم و هدایت او به محل دیگر به صورت ویژه بررسی کند و همه دوربین‌های عمومی و خصوصی مکان‌های مورد تردد بررسی شود.

محسنی اژه‌ای در پایان افزود: به خانواده خانم امینی اطمینان می‌دهم که پرونده با سرعت و دقت پیگیری شود و نتیجه تحقیقات براساس حق و موازین اعلام خواهد شد؛ ضمن اینکه هیچ ملاحظه‌ای هم در این خصوص نخواهیم داشت.


صداوسیما
اخبار مرتبط




نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی