شناسه خبر : 107943
تاریخ انتشار : 1401/06/25 15:43
عمود به عمود با حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس

یاسر صادقی؛

عمود به عمود با حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس

این روزها که حال و هوای همه کربلایی است حتی اگر بخواهید هم نمی‌توانید از شهید حاج قاسم سلیمانی یاد نکنید، مگر می‌شود عمود به عمود با حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نباشید.

نونیوز - گروه جامعه:  این روزها که حال و هوای همه کربلایی است حتی اگر بخواهید هم نمی‌توانید از شهید حاج قاسم سلیمانی یاد نکنید، مگر می‌شود عمود به عمود با حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نباشید.

پیاده روی اربعین و حرکت زائران از حرم حضرت علی علیه السلام به سمت زیارتگاه امام حسین علیه السلام فقط زیارت نیست، این یک راهپیمایی برای همبستگی همه آزادگان جهان است. در این راهپیمایی از کشورهای مختلف هستند حتی از دین‌های مختلف و مذاهب گوناگون چون آنجا قرار است فریاد آزادگی بلند شود.

اما این تجمع چند سالی است حال و هوای دیگری دارد و هرسال پرشکوه‌تر برگزار می‌شود، دیگر فقط ساکنان نجف و کربلا آنجا نیستند بلکه با تلاش شبانه‌روزی مجاهدان اسلام و دور شدن تروریست‌ها از عراق از همه جهان در راهپیمایی حضور دارند.

مجاهدت شهدای عراقی و ایرانی و افغانستانی و دیگران باعث شد امروز از همه جای جهان با آرامش و بدون استرس عمود به عمود از نجف به سمت کربلا بروند.

این مسیر با خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای دیگر رنگ آرامش گرفته و هیچ زائری حتی اگر بخواهد هم نمی‌تواند عمود به عمود یاد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهدا نباشد، شهدایی که برای‌شان شیعه و اهل سنت، مسیحی و مسلمان، عرب و فارس و کرد، سنجاری و علوی، ایرانی و عراقی و سوری برای‌شان تفاوت نداشت و برای آرامش و امنیت همه از جان گذشتند.

پس چه مایی که جاماندیم و چه شمایی که رفتید با هرقدم و هردعایی ویژه‌تر شهدای امنیت منطقه به ویژه حاج قسم و ابومهدی را یاد کنیم و با خود عهد ببندیم با مکتب آنها همراه شویم.


برنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی