شناسه خبر : 107661
تاریخ انتشار : 1401/06/19 21:14
تروئیکای اروپا؛ نقطه سرخط

تروئیکای اروپا؛ نقطه سرخط

تروئیکای اروپا در ادعای ضدایرانی اخیر خود مجدداً بدون توجه به بدعهدی و بی‌عملی‌هایی که در اجرای برجام داشته‌اند، اظهار کردند: هماهنگ‌کننده اروپایی در بسته اخیر، تغییرات دیگری ایجاد کرد که ما را به حد انعطاف‌پذیری خود رساند. متأسفانه ایران ترجیح داده است از این فرصت حساس دیپلماتیک استفاده نکند.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان در ادعای ضدایرانی اخیر خود  مجدداً بدون توجه به واقعیت‌های جاری و همچنین بدعهدی و بی‌عملی‌هایی که در اجرای برجام داشته‌‎اند اظهار کردند: هماهنگ‌کننده اروپایی در بسته اخیر، تغییرات دیگری ایجاد کرد که ما را به حد انعطاف‌پذیری خود رساند. متأسفانه ایران ترجیح داده است از این فرصت حساس دیپلماتیک استفاده نکند.

تروئیکای اروپا در حالی از فرصت حساس صحبت می‌کند که گویی بحران انرژی و زمستان سرد در انتظار ایران است و نه اروپا!

آنها با وجود همکاری‌های بسیار ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تداوم رفتار سیاسی و کاملاً جانبدارانه مدیرکل آژانس ادعا کردند: بر عهده ایران است که از نظر فنی پاسخ‌های معتبری به سؤالات آژانس در مورد محل نگهداری همه مواد هسته‌ای در خاک خود بدهد.

در بیانیه تروئیکای اروپایی بدون اشاره به گزارش‌های متعدد آژانس در خصوص اجرای دقیق همه تعهدات از سوی ایران و با تجاهل نسبت به فرار طرف‌های غربی از عمل به تعهداتشان در برابر ایران آمده است: برجام به هیچ وجه نمی‌تواند برای رهایی ایران از تعهدات الزام‌آور قانونی استفاده شود.


نورنیوز
اخبار مرتبط







نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی