شناسه خبر : 105307
تاریخ انتشار : 1401/06/11 13:48
هیچ برنامه رسمی برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد

هیچ برنامه رسمی برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد

عبدالعلی رحیمی مظفری گفت: علی‌رغم اینکه عده‌ای معتقدند که با اجرای طرح کاهش سهمیه آزاد سوخت کارت‌ها می‌توان جلوی قاچاق بنزین را گرفت، ولی بنده با توجه به شناختی که از سیستم حمل و نقل دارم معتقدم که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

نورنیوز - گروه اقتصاد: «عبدالعلی رحیمی مظفری» با اشاره به طرح جدید دولت در خصوص کاهش میزان سوخت آزاد در کارت‌ها اظهار کرد: مطالبی که این روزها برای افزایش قیمت بنزین، به دنبال این طرح مطرح می‌شود صرفاً گمانه‌زنی و یا نظرات افراد است و تاکنون هیچ برنامه رسمی برای افزایش قیمت بنزین وجود نداشته است.

او در ادامه تصریح کرد: علی‌رغم اینکه عده‌ای معتقدند که با اجرای طرح کاهش سهمیه آزاد سوخت کارت‌ها می‌توان جلوی قاچاق بنزین را گرفت، ولی بنده با توجه به شناختی که از سیستم حمل و نقل دارم معتقدم که چنین اتفاقی نخواهد افتاد. ما اگر به دنبال جلوگیری از قاچاق سوخت هستیم باید اصل برنامه پیمایش و سامانه هوشمند مربوط به باربری‌ها و راهداری را کنترل کنیم.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برای جلوگیری از قاچاق سوخت، نیازمند طرح هوشمند هستیم، گفت: طرحی که اجرا شده است یک مسکن جزئی است، اما اصل درد در جای دیگری است که باید درمان شود.


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی