شناسه خبر : 102762
تاریخ انتشار : 1401/05/29 13:41
موساد از «ایران اینترنشنال» برای جنگ اطلاعاتی استفاده می‌کند

موساد از «ایران اینترنشنال» برای جنگ اطلاعاتی استفاده می‌کند

خبرنگار صهیونیست وبگاه عبری «واللا» و وبگاه آمریکایی «آکسیوس» اذعان کرد که موساد به‌طور منظم از شبکه سعودی موسوم به «ایران اینترنشنال» برای جنگ اطلاعاتی علیه ایران استفاده می‌کند.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: «باراک راوید»، خبرنگار صهیونیست وبگاه عبری «واللا» و وبگاه آمریکایی «آکسیوس» در توئیتی شبکه سعودی موسوم به «ایران اینترنشنال» که مواضع ضد ایرانی‌اش شناخته شده است را ابزار دست موساد خواند.

او در پاسخ به توئیتی در واکنش به نحوه پوشش اخبار مربوط به مذاکرات وین توسط این شبکه معاند، اذعان کرد «موساد به‌طور مرتب از این رسانه (ایران اینترنشنال) برای جنگ اطلاعاتی خود استفاده می‌کند».

او پیش‌تر هم به این مسئله اشاره کرده و در توئیتی در خرداد ماه به نحوه خبررسانی این شبکه پرداخت. این خبرنگار مطرح صهیونیست در پیامی توئیتری به زبان عبری نوشت: «ایران اینترنشنال» یک شبکه ایران نیست. این شبکه از ایران پخش نمی‌شود. این شبکه از لندن و با بودجه سعودی (!!!) فعالیت می‌کند و وابسته به مخالفان ایرانی بوده و گاهی نیز به عنوان خط جریان اسرائیل برای انتشار اطلاعات عمل می‌کند. رسانه‌های اسرائیلی با تشنگی گزارش‌های این شبکه را می‌بلعند و بدون اینکه این پیشینه را به اسرائیلی‌ها بدهند پخش می‌کنند. بس است دیگر».

 


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی