شناسه خبر : 102547
تاریخ انتشار : 1401/05/23 13:59
دلار توافقی به کانال 28 هزار تومان بازگشت

دلار توافقی به کانال 28 هزار تومان بازگشت

قیمت ارز در ادامه روند کاهشی روز‌های اخیر، امروز نیز با افت قیمت همراه بود و نرخ دلار در بازار توافقی در کانال پایین‌تر قیمت گذاری شده است.

نورنیوز-گروه اقتصاد: سیر نزولی قیمت‌ انواع ارز در بازار آزاد و توافقی امروز نیز ادامه داشت به نحوی که در دقایق ابتدایی معاملات امروز (یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱) قیمت‌ها در بازار توافقی ارز و همچنین بازار آزاد با کاهش محسوس همراه شده است.

قیمت دلار در بازار توافقی به کانال ۲۸ هزار تومان بازگشته است و در لحظه انتشار این گزارش، قیمت هر اسکناس دلار در بازار توافقی به رقم ۲۸۵۰۰ تومان رسیده است.

همچنین هر اسکناس یورو توافقی در حال حاضر به قیمت ۳۱۲۰۰ تومان رسیده است که نسبت به روز قبل، کاهش یافته است.

گفتنی است، در بازار آزاد نیز که روز گذشته در ساعات نخست معاملات قیمت دلار که در کانال ۳۰۷۰۰ تومان در نوسان بود صبح امروز به ۳۰۱۰۰ تومان کاهش یافته است. 

طی روزهای اخیر و همزمان با اعلام برخی اخبار سیاسی و گمانه‌زنی‌ها از نتایج مذاکرات، بازار ارز وارد مدار کاهشی شده است و قیمت دلار در کانال ۳۰ هزار تومان قرار گرفته است.

فعالان بازار جو موجود در بازار ارز را مثبت اعلام می‌کنند و معتقدند قیمت ارز احتمالاً همین روال را طی خواهد کرد و در کانال‌های پایین‌تری قرار می‌گیرد.

کامران سلطانی‌زاده، دبیرکل کانون صرافان در همین ارتباط اعلام کرد: اگر مدیریت بازار براساس عرضه و تقاضا و بدون قیمت‌های دستوری باشد قیمت دلار ارزان‌تر هم خواهد شد و احتمال بازگشت دلار آزاد به کانال ۲۹ هزار تومان هست.


تسنیم
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی