شناسه خبر : 102543
تاریخ انتشار : 1401/05/23 11:40
افشای رسوایی تجاوز به ده‌ها نوجوان در نیرو‌های مسلح انگلیس

افشای رسوایی تجاوز به ده‌ها نوجوان در نیرو‌های مسلح انگلیس

رسانه‌ انگلیسی نوشته است، ده‌ها نوجوان در حال خدمت در نیرو‌های مسلح این کشور "از سوی فرماندهان خود هدف تجاوز جنسی قرار گرفتند".

نورنیوز - گروه بین‌الملل: نشریه سان در این باره نوشت: حدود نیمی از قربانیان در یک کالج ارتش آموزش دیده بودند که فارغ التحصیلان مدرسه نظامی در سن ۱۶ سالگی در آن شرکت می‌کردند. ۴۷ سرباز کمتر از ۱۸ سال گفته اند که سال گذشته مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند.

آمار‌های رسمی حاکی از آن است که از هر ۱۰ دختر نوجوان در مدارس نظامی، یک نفر قربانی تجاوز جنسی شده است.

این آمار یک سال پس از تحقیق و تفحص نمایندگان پارلمان منتشر شد که بر اساس گزارش‌های متعدد دریافتی پیگیری شده است.

در گزارش‌ها آمده است: مقامات ارشد ارتش بار‌ها موارد تجاوز و سوء استفاده جنسی در مدارس و یگان‌های ارتش را پنهان کرده اند تا موقعیت شغلی خود را حفظ کنند و خطری متوجه آنها نشود.

کمیته دفاعی مجلس عوام انگلیس در تحقیقات خود از چهار هزار و ۲۰۰ شاهد به این نتیجه رسید که افسران ارشد از اعضای زن ارتش با شیوه‌های مختلف سوء استفاده می‌کنند.

یک افسر سابق اطلاعات نظامی این افشاگری را "تکان دهنده و وحشیانه" خواند و گفت: این شرایط مبین نقص در فرماندهی است. فرماندهی کل ارتش انگلیس با ملکه انگلیس است.

لئو دوچرتی، معاون وزیر دفاع هم به نمایندگان مجلس گفت: از ۴۷ قربانی در این گزارش، ۳۷ نفر زن بودند و از این موارد یک مورد ثابت شده است، چهار مورد در جریان است و ۱۱ نفر به پلیس غیرنظامی منتقل شده اند.

در گزارش امده ۲۲ نفر از شاکیان در زمان ارتکاب جرم در کالج بنیاد ارتش، در هاروگیت در یورکشایر شمالی مستقر بودند.

بر اساس آخرین آمار، ۲۹۰ دختر زیر ۱۸ سال در طول دوره‌ای که تحقیق و تفحص درباره ان انجام شد در نیرو‌های مسلح خدمت می‌کردند.

وزارت دفاع انگلیس هنوز به این گزارش واکنش نشان نداده است.


نشریه سان
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی