شناسه خبر : 102485
تاریخ انتشار : 1401/05/22 12:56
چارچوب هماهنگی: هیچ جناحی نمی تواند اراده ملت عراق را مصادره کند

چارچوب هماهنگی: هیچ جناحی نمی تواند اراده ملت عراق را مصادره کند

چارچوب هماهنگی عراق طی بیانیه ای اعلام کرد که تنها راه حل مشکلات عراق گفتگو و تفاهم است و هیچ جناحی نمی تواند اراده ملت عراق را تحت هیچ شرایطی مصادره کند.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: چارچوب هماهنگی شیعی، طی بیانیه‌ای از همه گروه‌های عراقی که از دولت و نهادهای آن دفاع کردند، قدردانی و تأکید کرد که هیچ طرفی نمی‌تواند اراده ملت عراق را به هر بهانه‌ای مصادره کند.

در این بیانیه آمده است: چارچوب هماهنگی از تمام مردم عراق از گروه‌ها و اقشار مختلف اجتماعی که در بغداد، پایتخت سیاسی و در بصره قهرمان و پایتخت اقتصادی و نینوا مهد آزادی و رهایی، در مواجهه با تلاش‌ها برای لغو حکومت، در صحنه حاضر و به دفاع از دولت و نهادهای قانون اساسی آن، به ویژه قوه قضائیه پرداختند، عمیقاً قدردانی و سپاسگزاری می‌کند. چارچوب هماهنگی همبستگی خود را با اراده تظاهرکنندگان مبنی بر یک زندگی آزاد و شرافتمندانه و ایجاد یک دولت ملی است، اعلام می‌کند.

چارچوب هماهنگی در بیانیه خود آورده است: ما به ملت عراق متعهد می‌شویم که برای رسیدن به خواسته‌هایشان سخت و مستمر تلاش کنیم و تا زمانی که این اهداف کلان ملی به امیدها، آرزوها و جاه‌طلبی‌های این مردم در برابری و عدالت اجتماعی پیوند خورده باشد، عدول نخواهیم کرد. از همه مهمتر اینکه این کشور فقط از طریق گفتگو و تفاهم بین همه فرزندانش اداره می‌شود و هیچ طرفی نمی‌تواند اراده همه را تحت هیچ شرایطی مصادره کند. از صبر، تعهد، تلاش فراوان و حضور فعال شما که ثابت کردید که عراق کشور تمدن، ارزش‌ها، تنوع و وحدت ملی است، سپاسگزارم. همچنین از کمیته سازماندهی، کمیته‌های فرعی آن و رسانه‌ها که همگی برای نشان دادن تصویر زیبای تظاهرات شما همکاری کردند، تشکر و قدردانی می‌کنیم. ما همیشه در همه عرصه‌ها و موقعیت‌ها با شما خواهیم بود.


خبری المعلومه
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی