شناسه خبر : 102483
تاریخ انتشار : 1401/05/22 12:02
وزیر اقتصاد: مرحله جدید برنامه اقتصادی دولت کاهش نرخ تورم است

وزیر اقتصاد: مرحله جدید برنامه اقتصادی دولت کاهش نرخ تورم است

سید احسان خاندوزی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: بعد از اجرای موفقیت‌آمیز برنامه اصلاحی در ارتباط با ارز 4200 تومانی، دولت در مرحله بعدی در مسیر توسعه اقتصادی کشور با کاهش نرخ تورم حرکت خواهد کرد.

نورنیوز - گروه اقتصاد: سید احسان خاندوزی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: بعد از اجرای موفقیت‌آمیز برنامه اصلاحی در ارتباط با ارز ۴۲۰۰ تومانی، دولت در مرحله بعدی در مسیر توسعه اقتصادی کشور با کاهش نرخ تورم حرکت خواهد کرد.

او خاطر نشان کرد: بیشترین زمان در ستاد اقتصادی دولت صرف پیگیری مسیر بلند سند تحول اقتصادی آیت‌الله رئیسی می شود که از جمله آن پایین آوردن نرخ تورم است که با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت : تورم در کشور از سال ۱۳۹۷ شروع شد و مشکلات زیادی را تاکنون به وجود آورده ، اما دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی اصولی به دنبال کاهش آن است. کنترل و کاهش نرخ تورم در کنار افزایش نرخ درآمد خانوارها و رونق کسب و کار فعالان اقتصادی توامان در دستور کار است که به طور حتم دولت در این مسیر موفق خواهد شد.

خاندوزی اظهار کرد: در کنار موضوعات مطرح شده در مرحله دیگر برنامه اقتصادی دولت، افزایش اختیارات به مدیران استانی در سراسر کشور است تا مسئولان محلی با اختیار کامل نسبت به توسعه‌ اقتصادی منطقه تحت مدیریت خود بدون اخذ مجوز و پیگیری در سطح ملی اقدام کنند.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی