شناسه خبر : 102339
تاریخ انتشار : 1401/05/17 19:25
رهبر انصارالله یمن: باید مانند امام حسین (ع) در مقابل دشمن ایستادگی کنیم

رهبر انصارالله یمن: باید مانند امام حسین (ع) در مقابل دشمن ایستادگی کنیم

سید عبدالملک الحوثی ضمن تسلیت عاشورای حسینی اظهار کرد: دین مشترک ما، اسلام، ما را بر آن می‌دارد که مانند امام حسین (ع) در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: سید عبدالملک الحوثی طی سخنانی به مناسبت روز عاشورا گفت: کینه آمریکایی‌ها و و اسرائیلی‌ها از ما به دلیل استقلال و دنباله‌رو نبودن ملت ماست، دشمنان درپی به انحراف کشیدن امت ما هستند تا آن را مطیع و فرمانبردار خود کنند.

او ادامه داد: برخی علمای فاسد به دنبال توجیه عادی سازی روابط با «اسرائیل» و وابستگی علنی و آشکار به آمریکا هستند و می‌خواهند برای آن توجیه مذهبی و دینی بتراشند.

الحوثی ادامه داد: دشمنان به دنبال به زانودرآوردن ما و به زیر سلطه درآوردن ما و به دست گرفتن سرنوشت مان هستند. لذا برای رسیدن به این هدف در پی تخریب  و تحریف مفاهیم دینی وگمراه کردن ملت و ازمیان برداشتن موانع سلطه خویش هستند.

او تأکید کرد: آمریکا  و اسرائیل می‌خواهند ملت را در تمام عرصه‌های زندگی از راه حق منحرف کنند. رویکرد آنها رویکردی شیطانی است که می‌خواهد تمام بشریت و در رأس همه جهان اسلام را به تباهی بکشد.

رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها با دسیسه چینی و توطئه علیه جهان اسلام، اقدام به فتنه انگیزی می‌کنند، آنها در واقع دین و زندگی ملت ما را در تمام برنامه‌های خود هدف گرفته‌اند.

الحوثی ضمن تسلیت عاشورای حسینی گفت: دین مشترک ما، اسلام، ما را بر آن می‌دارد که مانند امام حسین (ع) در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.


المسیره یمن
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی