شناسه خبر : 102291
تاریخ انتشار : 1401/05/16 10:55
سیدحسن نصرالله: آنچه در غزه رخ می‌دهد، تجاوز و جنایت آشکار است

سیدحسن نصرالله: آنچه در غزه رخ می‌دهد، تجاوز و جنایت آشکار است

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی در نهمین شب محرم الحرام اعلام کرد که مقاومت لبنان و فلسطین ثابت کرد که ارتش رژیم صهیونیستی که به زعم خود شکست ناپذیر است، شکست می‌خورد و ذلیل می‌شود و هیبت آن شکسته می‌شود.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی در نهمین شب محرم الحرام اعلام کرد که مقاومت لبنان و فلسطین ثابت کرد که ارتش رژیم صهیونیستی که به زعم خود شکست ناپذیر است، شکست می‌خورد و ذلیل می‌شود و هیبت آن شکسته می‌شود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: تجربه عراق، افغانستان، ایران، یمن، سومالی، ونزوئلا و کوبا نشان داد که آمریکا هم چه از لحاظ سیاسی و چه از لحاظ میدانی شکست می‌خورد.

او تصریح کرد: برخی رژیم‌ها سعی دارند ما را متقاعد کنند که رژیم اسرائیل کبوتر صلح است، در حالی که جنایت‌ها و فجایع زیادی را این رژیم رقم زده است.

دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: با جهاد تبیین باید ماهیت رژیم اسرائیل را به همه نشان داد و به دیگران ثابت کرد که می‌توان دربرابرش ایستاد.

او در ادامه به تحولات جاری غزه و ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه اشاره کرد و گفت: آنچه در غزه اتفاق رخ می‌دهد، یک تجاوز اسرائیلی و جنایتی آشکار است.

سید حسن نصرالله تأکید کرد، هر کس در برابر این جنایت سکوت کند محکوم است و جهاد اسلامی حق دارد پاسخ دهد.

سید مقاومت لبنان تصریح کرد: حزب الله تحولات را پیگیری می‌کند و به طور مستمر و دائم با فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین در ارتباط است.

وی حمله رژیم صهیونیستی به غزه را اشتباه محاسباتی رژیم خواند و ادامه داد: رژیم صهیونیستی در ارزیابی‌ها اشتباه کرد و تصور نمی‌کرد جهاد اسلامی به ترور پاسخ دهد. مقاومت بدون شک دست بالا را دارد.

سید نصرالله همچنین خطاب به صهیونیست گفت: توصیه می‌کنم صهیونیست‌ها به خودشان اجازه تهدید حزب الله را ندهند و اشتباهی که در غزه مرتکب شدند را در رابطه با لبنان تکرار نکنند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی