شناسه خبر : 102139
تاریخ انتشار : 1401/05/11 13:57
نقش خطیر پدافند هوایی در استحکام قدرت ملی ایران

نقش خطیر پدافند هوایی در استحکام قدرت ملی ایران

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش نقش خطیر و ارزنده‌ای در استحکام جایگاه و قدرت ملی ایفا می‌کند، گفت: سایت‌ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای را به حریم هوایی کشورمان نمی‌دهند.

نورنیوز-گروه جامعه: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در ادامه بازدید از یگان‌های پدافندی شرق کشور از سایت فرماندهی اطلاعات شناسایی پل محمود و سایت راداری ولایت (تپه سبز) بازدید کرد و توان رزم و همچنین آمادگی دفاعی این سایت‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.
امیر سرتیپ صباحی فرد در حاشیه این بازدید‌ها گفت: سایت اطلاعات شناسایی (پل محمود) و نیز سایت راداری ولایت (تپه سبز) از سایت‌های درخور توجه پدافند هوایی ارتش است که رصد و پوشش بسیار وسیعی در شرق کشور و کویر مرکزی ایران ایجاد می‌کنند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش نقش خطیر و ارزنده‌ای در استحکام جایگاه و قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا می‌کند، گفت: سایت‌ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای را به حریم هوایی کشورمان نمی‌دهند. 
امیر سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش به عنوان یک نیروی اولویت‌دار در تامین امنیت و دفاع کشورمان آنقدر اهمیت دارد که فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) در طی سالیان اخیر بیش از ۶۰۰ کلام نورانی درباره نقش راهبردی، حساس و ارزشمند پدافند هوایی مطرح فرمودند که نشان از جایگاه والا و برتر پدافند در عرصه بین‌المللی دارد و با توجه به فرمایشات داهیانه ایشان باید قدر این جایگاه حساس را بیشتر بدانیم.


خبرگزاری صدا و سیما
کلید واژگان
ارتشپدافند هوایی
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی