شناسه خبر : 101809
تاریخ انتشار : 1401/05/02 18:57
اینترنشنال؛ واحد X در سازمان موساد!

نورنیوز بررسی کرد؛

اینترنشنال؛ واحد X در سازمان موساد!

با اعلام خبر روز گذشته وزارت اطلاعات در مورد انهدام یک شبکه جاسوسی و خراب‌کاری حرفه‌ای وابسته به موساد در داخل کشور، مشخص شد که هدف اینترنشنال از اقدام شتاب‌زده و کاملا غیر حرفه‌ای چند روز گذشته برای القاء اقتدار موساد، اقدامی پیش‌دستانه برای حفظ آبروی رژیم صهیونیستی بوده است.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: چند روز قبل شبکه تلویزیونی اینترنشنال در اقدامی سوال برانگیز خبری سوخته را که مربوط به چند ماه قبل بود با ترفندهای رسانه‌ای تبدیل به گزارشی اختصاصی کرد و با ادعای اینکه عوامل موساد یک فرد (به ادعای این رسانه وابسته به سپاه) را در داخل ایران بازجویی کرده و اطلاعات مهمی را از او به‌دست آورده‌اند.

رپرتاژ خبری اینترنشنال برای مقتدر نشان دادن سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در حالی پخش شد که چند ماه قبل نهادهای اطلاعاتی ایران با اعلام خبر دستگیری شبکه‌ای از اراذل و اوباش که با گرفتن پول از سرویس موساد قصد ربایش برخی افراد و گرفتن اطلاعات از آنها را داشتند، همه ابعاد این رخداد را کاملا منتشر کرده بودند.

با اعلام خبر روز گذشته وزارت اطلاعات در مورد انهدام یک شبکه جاسوسی و خراب‌کاری حرفه‌ای وابسته به موساد در داخل کشور، مشخص شد که هدف اینترنشنال از اقدام شتاب‌زده و کاملا غیر حرفه‌ای چند روز گذشته برای القاء اقتدار موساد چه بوده است.

بسیار روشن است که ضربه به شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی و دستگیری کلیه عوامل عملیاتی آن که قصد انجام اقدامی پر سر و صدا را داشتند، موساد را به صورت کامل دچار بهت و انفعال نمود و از این رو رسانه‌های همکار سرویس جاسوسی این رژیم برای تحت‌الشعاع قرار دادن عملیات بزرگ سربازان گمنام امام زمان(عج)، اقدام به کنش پیش‌دستانه کردند تا اعتبار ادعایی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی یک باره فرو نریزد.

مدت‌هاست که رژیم صهیونیستی به کمک بازوهای رسانه‌ای ضد ایرانی به ویژه شبکه‌های معاند فارسی‌زبان، ضمن سانسور یا کم‌رنگ نشان دادن ضربات مهلک اطلاعاتی، سایبری و امنیتی متحمل شده، سعی در القاء برتری اطلاعاتی خود و ناتوانی ایران در مواجهه با اقدامات آنها دارد.

این در حالی است که شواهد متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد در تقابل طرفین به ویژه در حوزه اطلاعاتی، امنیتی و سایبری، این رژیم صهیونیستی بوده که متحمل ضربات و خسارات به مراتب بزرگ‌تر شده است. روشن‌ترین شاهد مثال اثبات کننده این حقیقت، فرجام دولت «نفتالی بنت» است.

بنت نخست وزیر مدعی رژیم صهیونیستی که در هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس این رژیم جعلی با نگارش نامه‌ای تعجب برانگیز خطاب به ساکنین سرزمین‌‌های اشغالی ضمن تشریح کامل وضعیت خطرناک سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این رژیم سعی کرد تا در مقام یک منجی ظاهر شود، در فاصله کوتاهی پس از ادعاهای گزاف عنوان شده به‌دلیل ضربات پی‌درپی دریافت شده که شرایط حاکم بر این رژیم را وخیم‌تر از گذشته کرد، سرنوشتی جز سقوط را تجربه نکرد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی