شناسه خبر : 100140
تاریخ انتشار : 1401/04/15 12:09
ونزوئلا: دوران سلطه‌گری آمریکا رو به پایان است

ونزوئلا: دوران سلطه‌گری آمریکا رو به پایان است

وزیرخارجه ونزوئلا افزود: سلطه آمریکا یک امر مطلق نیست، یک جهان جدید در حال تولد است.

نورنیوز -گروه بین‌الملل: کارلوس رافائل با اشاره به اینکه یک نظم نوین جهانی در حال تولد است،گفت: کاراکاس طرفدار امنیت، همکاری و صلح جهانی است که به حق تعیین سرنوشت احترام می گذارد.

وزیرخارجه ونزوئلا افزود: سلطه آمریکا یک امر مطلق نیست، یک جهان جدید در حال تولد است و روسیه درخط مقدم تلاش در این زمینه قرار دارد، امروز این امر در «عملیات ویژه نظامی» روسیه برای محدود ساختن و مهار توسعه ناتو و سیاست‌های بدون ملاحظه آن که امنیت روسیه و صلح اروپایی را با تشویق دولت «نئو نازی» در «کی‌یف» و سیاست نسل کشی آن به مخاطره افکنده، متجلی است.

او افزود: روسیه و رئیس جمهوری آن ولادیمیر پوتین این تلاش را به نام بشریت، علیه ائتلافی خصمانه به نام «ناتو» انجام می دهد.

به گزارش این رسانه روسی وزیر خارجه ونزوئلا در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه کاراکاس هوادار صلح، امنیت و همکاری جهانی است که برای حق تعیین سرنوشت احترام قائل است، گفت: برای دست یافتن به چنین اهدافی، ما با فدراسیون روسیه و تمامی ملت‌ها و دولت‌هایی که از چنین موازینی برخوردارند همکاری می‌کنیم، این یک امر فوری است و باید پیش از آنکه تمایلات امپریالیستی ایالات متحده بیش از این جامعه بشری را درخطری بزرگتر قرار دهد، آنرا حل کنیم.


خبرگزاری تاس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی