News ID : 97701
Publish Date :
Clumsy storytelling on Bin Salman TV about a member of the IRGC

Clumsy storytelling on Bin Salman TV about a member of the IRGC

An informed source denied the published news about the martyrdom or assassination of a Quds Force employee, calling it merely a psychological warfare and fake news coverage by the dissident media.

NOURNEWS - Persian language Iran International TV, owned by Al-Saud, last night claimed the suspicious death of a member of the IRGC's Quds Force. The news project initially claimed that Mr. Ali Ismailzadeh, a member of the IRGC's Quds Force, had been assassinated, but after the public did not welcome the news and the story was unbelievable, he claimed that he had been removed by the IRGC itself. International TV last night reported this news in a special way and with the title of exclusive news! Reported that the incident took place about a week ago and the news was unofficially published in cyberspace. In this regard, an informed source denied the published news about the martyrdom or assassination of one of the employees of the Quds Force, calling it merely a psychological war and false news coverage of the dissident media. According to Tasnim, Mr. Ali Esmailzadeh fell down and died the week before the terrace of his house, which did not have proper protection. The cause of death has been confirmed by the authorities, including forensic medicine.
Tasnim
نظرات

نظر شما

: : :
All rights reserved for NourNews

Copyright © 2021 www.‎nournews.ir‎, All rights reserved.
nournews