شناسه خبر : 84816
تاریخ انتشار : 1400/10/19 15:28
بارش پراکنده در تهران

بارش پراکنده در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان تهران،آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

نورنیوز-گروه جامعه: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران،آسمانی صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

از امروز(۱۹ دی‌ماه) تا بعد از ظهر سه شنبه(۲۱دی‌ماه)  در مناطق پرتردد شهری غبارآلود پیش‌بینی‌می شود.

از دوشنبه (۲۰دی ماه) تا صبح سه‌شنبه (۲۱دی‌ماه) با بروز ناپایداری جوی افزایش ابرناکی و در برخی مناطق به‌ویژه بخش‌های غربی و شمال غربی گاهی بارش پراکنده مورد انتظار است.

از بعداز ظهر سه‌شنبه(۲۱دی‌ماه) و طی روز چهارشنبه(۲۲دی‌ماه) در سطح استان گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بخش‌های جنوبی و غربی در بعضی ساعات با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

از اواخر وقت چهارشنبه (۲۲دی‌ماه) تا روز پنجشنبه (۲۳دی‌ماه) با افزایش پایداری جو در مناطق پرتردد شهری غبار محلی مورد انتظار است و از بعد از ظهر پنجشنبه (۲۳دی‌ماه) با فعالیت سامانه بارشی افزایش ابرناکی گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با بیشینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۲۰ دی ماه) نیمه ابری بتدریج ابری و  غبارآلود با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و سه شنبه ( ۲۱ دی ماه) نیمه ابری به‌تدریج کاهش ابر و غبارآلود و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی